Sunday, December 12, 2010

kemana mood

hai semua
lame kan aku menghilang
ntah lah late ly x delah bz sangat
tapi aku x paham ngan diri sendiri
kenapa lah payah sangat nak update ni kan
aku rase disember ni bulan emosi lah kot bagi aku
mood selalu jer berubah
kank ok...kang x ok
kenapa yer

ni ari ni pun
bangun jer tido pagi tadi
hanginnnn jer aku rase
sampai mak aku ajak breakpes pun aku buat endah x endah
mokkkkk maafffkan ank mu ni
huhuhuhu
tapi hangin aku x delah sampai aku marah2 orang
just x de hati nak keluarkan sore ni

weyyyyy
apa yang terjadi kat aku ni
x paham
dari pagi sampai sekarang ni
sesuatu jer

ker simpton2 periyet dah nak datang
owhhh sangat tekanan ok...

tetiba teregat kat lempeng nyior ni
terus senyum sampai telinga k

motifffff????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)