Tuesday, December 28, 2010

sampai ketemu lagi

hai semua
assalamualaikum
wahhhhwahhhh
hepi kan orang bercuti
mane idaknye...hilang semua bebanan kerja u...
huhuuu
rindu kat koramg semua
lame sangat tak buke blog ni
sampai x berasap2 kan
huhuuu

anyway..aku cuti ni x de kemane2 pun
just memerap kat umah
praktis jadi suri rumah
hahahahha
iakkkpppssss...ok what
cuti dok rumah jer
banyak aktiviti kat umah yang aku buat
kemas2,,,masak2...baring2 :P

owhhh mak aku sangat teruja k
bila aku bagitahu aku cuti
oittt syukur tak terkira katenye
mane tak nye,,,aku bukan selalui sangat cuti ni
tu yang mak aku terkejut...
biasalah mak kan
kalo boleh mak kite ni
nak kite selalu depan mata diorang
ntah lah..
aku x tahu perasaan sebenar seorang mak ni
i kan belum ade anak
hehehehe
tetibe teringinnnnnnnnnn
hahahahah gataiiiii

ari tu aku penah tanya mak aku tau
lebih kurang macam ni lah
mase tu kat dapur
ngah sian2 ikan ke pae aku x hengat plak
huhuhuu

aku:mak..mende perasaan mok bile anak lelaki sulong mok lepas belajor. kak rasa abang tu macam budak2 lagi,,,rase bimbang sokmo kedia.
(kebetulan adek lelaki pertama aku baru habis spm,,aku panggil abang k)

mok:macam2 lah rase..takut..debo,,dok same macam hok puan...kalu mok lah,bukan abang jer mok rase kecik,,mung pon mok rase kecik sokmo

aku:tiktiktiktik air mate (tipu er) :p
hahahhaa

korang tengok,,betapa besarnye kasih sayang seorang ibu kat kite ni
aku tahu mak aku sayang sangat kat kitorang
mak2 korang pun kan
that yyy lah aku yang besar gajah ni pun
mak kau selalu calling2 if aku lambat balik ker
korang jangan salah faham tau
kalo time ko jenjalan ngan member
mak pak ko telefon tanye itu ini
tu bukan tandenye die konkong kite
tu tandenye die sayang kan kite
kepada yang tak paham lah
huhuhuhu

tersasul plak ke tajuk lain aku ni kan
ye lah lame x menaip
dah jadi gian dah kau neh
hahahahah

korang aku nak bagitahu tau
mase aku cuti baru2 ni
aku banyak belajar masak tau
tapi aku ni kan pemalas sangat
malas lah weh nk ambik gambar
time buat kerja nk ambik gambar
macam mane nk jadik blogger yg berjaya ni kan

tapi korang kalo tengah2 masak
korang rajin tak nk ambik gambar
yelah kan dok sian bawang ambik gambar
dok kacau lauk ambik gambar
boleh ker???
aku x boleh lah weyyy
huhuhuhu

tapi semalam aku berjaya masak gulai ikan aye@ tongkol
yesyesyes
padahal orang lain dah berkali2 buat kan
saje lah aku nak gegeh kat sini
sebab first time buat..menjadi uuuu
vangge aku disitu
hahahaahha

ermmmm
korang boring tak entry aku kali ni
aku ni dah lah tak bergambar
cerita plak tungang terbalik jer

huhhhh
tetibe nyampah ngan diri sendiri

hahahahah

insyaAllah ade mase lagi aku update
ni masuk keje
byak no keje yang mennti
kate akhir2 tahun ni kan
harus macam2 laporan nak kene submit

kene gigih lah buat keje pas ni

bye u alls semua

opssss sebelum terlupe
kepada mane2 silent reader aku,,kalo ade lah kan..
terima kasih banyak2 sudi ziarah dan tekun membaca penulisan aku ni
kalo korang ade blog share lah yer
aku pun ade blog ni
sebab dulu aku suke sangat bace blog orang lain

thanksssssssssss semua yer

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)