Tuesday, December 28, 2010

gigih

eh korang
ntah kenapa lately
aku ni rajin je nak masak
kenapa ekkk...

kalo korang tak percaya
sila lihat bukti ni
hahahaha



gigih weh menyalin resipi
heheheheh
abaikan meja aku yang bersepah - sepah tu yer
maklumlah
dalam satu mase nak buat banyak keje
heheheh

gile kuase ker ape aku neh
hahahaah

resipi ape???
eh nak bagitahu gak ker???

ok2
aku sebenarnye nak sangat buat puding triffle tu
betul ke tak ejaan tu
huhuhu
ayik makan yang orang buat jer
kan dah besar panjang
jadi kemahuan untuk buat sendiri tu membuak-buak k
hahahahahha
ayat aku tak leh blah lah weyyyyy

betul nak sangat buat
dulu aku nak buat puding koktail buah
tapi yang tu dah teror buat
sambil angkat2 kening berlagak
hahahahha
betul x tipu
setakat kalo korang nak makan tu
bile2 mase aku leh buat

tapi yang triffle ni
aku rase macam susah jer
yelah berlapis2 tu

tapi sepupu aku cakap senang jer
nak kene buat dulu neh
baru tahu
susah ke senang
heheheheh

usaha tangga kejayaan kan

tak cube tak tahu

teregat kate2 mak aku
lebih kurang macam gini bunyi die

"""alahhhhh...umur dah nak masuk 30 tahun...x kan tak pandai"""

helllllluuuuuuuuuuuuuuuu
sori k my beloved mummmmm
mak dah lupe ker
taun bile mak beranok kan kak ni
lambat lagi weyyy umur aku nak 30 tahun tu

mencikkk tau...
mak aku selalu macam tu
langsung x supportive
hahahahhahah

ehhh x delah
aku tau
kate2 tu berupe cabaran tu

xpe mak...
anakmu ni egat kate2 tu

hahahahha

ok lah kawan2
nanti kalo aku dah buat aku letak lah dalam blog ni
kasi korang terliur

ni pun dah rancang2 ni
nk letak ape
nak hias2 macam2 ni..

uiiii x sabo nye

tapi sekarang ni xleh buat lagi

malas lah nk citer masalah tu
down terus nanti kalo dipikirin
hehehehehe

doa2 kan aku berjaya tau

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)