Monday, December 13, 2010

sekadar luahan semata - mata

korang rase ape yang aku nak luah ni ek
ni nak mintak maaf dulu lah kat korang
aku nak bebel jap ni
nak kate sakit hati tak sakit pun
tapi kalu egat2 bende tu jadi nak hanginnnn je r aku neh hahahahaa

alkisahnye....
rasenye sebelum ni
aku tak pernah membebel bab keje ni
ni pun bukan nk membebel pasal keje ok
aku bahagia jer dengan keje sekarang ni
tapi orang2 yang terlibat dalam keje aku ni
sengaja menyusahkan orang tau
bukan aku x nak susah2 kan diri aku untuk keje ni
tapi kalo dah die buat keje tak betul
bukan aku jer yang marah
korang pun aku rasa marah gak kan

ermmmm tak tahu nak cakap macam mane kan
ni masalah melibatkan duit lah u ollssss
kalu seratus dua..buleh aku hulur duit aku jer
gaye banyak duit jer aku ni kan
hahahahhaha
x der lah daripada aku selalu jer ditimpa masalah ni
baik aku bagi jer duit aku ni,,,habis cerita
tapi yang jadi masalahnye duit tu 4 angka
mana mampu nak membayarnye
tunggu 3 bulan gaji aku pun belum tentu cukup nak bayar tu

yang aku tergerak nak cerita ni
bukan aku saje2 suke2 tau
ade pengajarannye
kite ni kalo nak buat sesuatu kene pikir dulu
banyak kali kene pikir
baru buat keputusan
jangan kerana emosi ko terus jer buat bende tu
akhirnya kau jugak yang susah adek2 oiiii

haaaaaaaaaaa
kan aku dah start membebel
nak2 plak bab2 duit ni
mule2 tu mulut kan main manis ko
itu lah ..ini lah
lambat bayar x pe lah
haaaa sekarang ni sape nak jawab
mangsenye?????
aku lah sebagai orang tengah

dua2 pihak nak kene jaga
dua2 ade kepentingan
huhhhhh letih otak bile egat hal ni

macam mane ni ekkk
korang tahu lah kan
hal2 melibatkan duit ni kene mengikut prosedur
xleh buat terus jer pembayaran tu
nak kene cek segala hal
semua2 kos yang terlibat
relevan ke tak

jadiiiiiii
saya mintak orang tu bersabar k
aku tahu die tak bace pun blog aku neh
tapi x pelah
sekurang-kurangnye ringan sikit otak aku dapat menulis dalam blog ni
sabar k,,,,lain kali jangan buat macam tu lagi
n kepada satu pihak lagi tu
buat lah keje cepat2 sikit
buatlah keputusan yang tebaik
aku dah peninggggggg ni oiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hahahahhaah

maafffffffff sangat aku terbebel melebih2 plak kang

hahahahahha...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)