Thursday, June 16, 2011

bekpes pagi tadi

ermmmmm
baru gigih nak update
padahal dah nak petang pun
hehehehe
kijo la weyyyy
mane leh curi tulang untuk blog ni :P
hahahahha

pagi tadi ntah macam mana
aku jadi terlebih rajin
padahal sebenarnye hati ade sikit2 sentap
tapi...oleh kerana ....
oleh kerana dah terkurang sikit
maka abaikan saja perasaan sentap yang ada saki baki tu

lepas selesai seme urusan
mandi jap
pastu terus laju gigih aku menari kat dapur
tibe2 jer rase nak makan nasi goreng
intai2 bahan2 dalam peti ais
x de yang sesuai untuk dijadikan bahan2 nasi goreng
yerlah...terung n bendi leh ker letak dalam nasi goreng
ehhhhleh jer kalo org suke
tapi aku tanakkkkk..
sori kkkk
hahahahha

nasib semangat tak padam nk menggoreng pagi2 ni
hiris2 bawang putih n merah
campak terus dalam kuali
pastu masukkan sekali ikan bilis
urmmmmmm da naik bau dah
hehehhehee

sambil2 tu
masuk kebun mak aku jap
kebun lah sangat
dah macam belukar simpan pun ade tu
hahahahahaha
belukar pun belukar lah
janji aku boleh gak petik selai dua daun kailan
hehehehe
jadilah...
ade gak warna2 dalam nasi goreng tu nanti
opssss lupe..
lada jarum pun aku hiris tau
nak kasik pedas
kang aku gak yang makin selera makan
hehehheh

pungpangpunganpungpang
jengjengjengjeng
siapppppp suda
senang jer nasik goreng cincai aku

sedappppp weiii
aku tak makan pun kat umah
bawak bekal kat tempat keje
makan lah aku sorang2
sambil ngadap pc neh
hehehehheheh



seeee
siap ngan air oren tu
bior jadi omputih sikit
hahahah
telur mate pun ado tu
maka bertambahlah kolestrol aku neh
hahahaha


kasi close up sikit
nampak tak
best .....
puji diri sendiri..
habis tu...nak harap sapa lagi puji
hahhahahaha



budak yang lapo sentiasa
hehehehe
aku lah tu....
nyumnyumnyumnyum.....


ermmmmmmmmmmmm
burkkkkkkkkkkkkkkkkk
Alhamdulillah....

kenyang perut...
esok nk masak lagi lah

lalalallaallalalalal :P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)