Wednesday, June 15, 2011

haii

hai semua
teruk aku ni kan
lame benor menyepi
ntah lah..
x paham ngan diri sekarang ni
malas tu sudah terlebih sekarang ni
heheheehe

ermmmm
banyak dah bende yang terjadi dalam hidup aku sejak dua menjak ni
tapi sayang kan
aku tak kongsi ngan korang
xpelah
barang yang lepas jaangan dikenang kate orang2 tua
hehehehe
tapi Alhamdulillah
aku leh handle lagi semua bende yang berlaku tu
biasalah...adat hidup kan
kejap hepi
kejap sedih
kejap x tahu nak rase ape
boleh plak macam tu
hehehehe
betul ape..
yang penting semua tu leh mematangkan aku
leh aku jadikan pengajaran untuk mengharungi hidup dimasa-masa akan datang
hehehehehehe
skema aje bunyinyer
huhuhuhuhu

ermmmmm
apa lagi aku nk citer ek
aku????
aku ok jer
hepi ngan life aku sekarang ni
tapi kadang2 x ok jugak
mari jugak perangai hodoh yang ntah ape2
hehehehe
si dia????
ishhh malu lah nak cakap
budusnye aku kan
hahahahha
dia ok..
makin sihat
kami bahagia jer
korang doa2kan kami ek...:)
terus rasa nak tawin la ni gak
hahahaah
gataiiiii

kerje....
setakat ni ok
tapi sekali sekala runsing gak kalo mikir hal keje ni
ntah lah
boleh bertahan ke tak ni
harap rezeki masih berpihak pada aku
ishhh malas lah nk citer bab keje
kang aku jadi sedih
xmoxmo sedih
hidup mesti hepi
ye dok????
hehehehehe

macam lama benar x update kan
tapi aku akan berusaha agar boleh jadi macam dulu2 tu
alah...korang bagilah semangat kat aku ni ek

k lah..
nanti kalo terajin aku update lagi story2 baru ni yer
heheheh

dadadididudu


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)