Tuesday, June 21, 2011

kembang kuncup

apa korang rasa bila dapat hadiah
nak2 dari yang tersayang
of kos lah hati kembang kuncup kan
heheheheh
walau muke nampak cool jer time dapat tu
tapi dalam ati tuhan jer tahu
rase nak lompat2 time tu gak
hahahahaha

tak kisah lah besar ker
kecik ker
mahal ker
murah ker
lame ker
baru ker
cap ayam ker
ori ker
hahahahha
banyak nau ni
yang penting
dia yang bagi
terus i rase sentimental value u
hehehehehe
over sangat aku rase aku neh
sori semua

sila lah tatap hadiah yang aku dapat semalam



dah lah datang tanpa beritahu
tahu2 tersembul depan pintu
owhhhhh
soooo sweetttttt u
hahahaha
budusssss je aku ni
hahahahahha
tapi betul ape i cakap
i terkejut semalam
yer lah
tgh dok riso kat die
dia cakap die demam
tup2....datang tanpa diundang :P
hahahaha
tapi i likeeeeeee....
hahahahhaa

ok dah
nanti banyak plak aku mengarut


muke orang hepi sampai juling mate
hahahahah
cayang kak long....

note:hati kalo dah suke....:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)