Monday, June 27, 2011

hepi berday kak long humaira

selamat hari lahir untuk anak sepupuku
Nur Hana Humaira bt mohd Rashid
sayang sangat kt dia ni
ntah macam mana leh jatuh sayang kat kak long ni pun aku x tahu
dah namanye darah daging kan
gitu lah

lagipun lama sangat dia balik kampung
mama dia aka sepupu aku ni
balik berpantang kat teganu ni
kalo tak diorang menetap kat nogori 9
maklumlah papa die org negori
soo dok sana lah deme
hehehhe

sekarang ni
kak long n kuaga dah selamat sampai negori dah
ntah bila balik teganu plak
yang pasti aku sekeluarga sangat merindui keletah kak long
pandai sangat budaknye
baik
peramah
macam2 lah

nnnn
dihari lahir kak long yang ketiga ni
cek dah doakan kak long
sihat
panjang umur
jadi anak yang baik untuk papa n mama
nanti dah besar belajar betul2

ok dah
rasa sedih plak bile teregat kat kak long
miss kat die
huihuhuhuhu


ni lah kak long saya
comey tak
kesian dia
baru umur 3 tahun
dah ade 2 orang adek
huhuhuhu
sebab tu lah aku n kuage ni manjekan sangat die ni

nasib kak long ni behave
n very berdikari punye budak

tapi...penakut ya amat ok
hehehehehhe

muahmuahmuahmuahmuah untuk kak long....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)