Tuesday, June 28, 2011

sudah jatuh ditimpa tangga :P

siyes penat weyyy
dah lah datang awal keje ari ni
semangat ok nak keje :P
sebelum gi keje tu dah sentap seround
mana tak sentap...
meround2 aku dalam umah mencari jam tangan kesayangan
dan sampai sekarang pun belum jumpe lagi

pastu terus gi keje
malas nak layan perasaan marah tu
ilekkkk jerrr...cool2
heheheheh
pastu ....
hahahahaha
banyak betul pastu aku neh
hahahahha
ok2 aku siyes
pastu.....aku pun gigih menyapu segala macam sampah kat dalam opis ni
dah lah opis gedabak besar
sampai berpeluh gak lah ketiak ni
hahahahhah
udoh sangat ayat tu kan
hahahahahha

pastu tetibe datang plak orang takaful ikhlas tu
datang nak kutip salinan ic ngan buku bank aku
sudahhhh...
aku lupe
kelam kabut mancari dalam handbag kot2 ade
haram ok nak ade kalo time nak
aku dah peluh2 ni mencari-cari
tak jugak jumpe2

pastu aku mintak diorang tunggu jap
aku nak balik ambik buku bank
Ya Allah......
korang nak tahu apa jadi
moto plak tak hidup
nasib aku lah hari ni
macam2 dugaan

akak tu pun tawarkan diri untuk anto aku balik jap
aku pun apa lagi
dengan rasa malu yang amat buat dekkkk jer naik kete akak tu
hahahahahah
rasa nak gelak guling2 jer kalo egat balik
alah baru tak sampai sejam bende ni jadi
hehehehhehe
mau x egat

okkk
pastu kitorang pun sampai lah umah
carik punye carik x jugak jumpe2 buku bank tu
aku dah bengan dah ni
dengan rumah yang tunggang langgang dengan barang
ayah aku besarkan sikit umah
tu yang tunggang langgang tu
ermmmmm muke memang berpeluh2 giler ni
nasib jumpe gak salinan ic aku
kalo tak memang aku bengan lah ngan diri sendiri
ni pun dah bengan gak ni
mungkin dugaan kot
ari ni kan aku berpuasa
sabar duhai hati hehehehehe

tapi aku salute lah akak tu
die banyak bagi kata2 yang membuatkan aku ni rase aku tak bersalah
korang paham tak
heheheheh
contohnye...

aku: sori lah kak,,penat2 akak datang,tapi saya ni tak leh bagi2 apa2 pun kat akak, sian akak kene datang 23 kali kerana saya sorang

kak sue: rileks lah saa..kat tempat lain 56 kali akak pegi,,dah biasa macam ni,,lagipun kalut2 macam ni memang lah tak jumpe,,cube saa duduk dulu pikir kat mana,,khamis ni kak sue datang lagi

terus aku cair
terus aku pikir...ooo aku tak salah ni :p
hahahahhaha
see...
pandai kan orang insuran ni main kata2
hehehehhe
lantak lah dah keje dia kan
tapi korang nak ker keje tangguh2 macam ni
dapat client macam aku nie
kalo aku mahu muncung dua tige depa kot
tu yang aku tak sesuai keje macam tu
adalah baik duduk disini sahaja
hahahahah

sooooo sekarang
aku amatlah penat ok
dan sekarang baru leh rileks2 mengadap pc
dengan ekon yang anginnye sepoi2 bahasa jer
terus egat bantal tilam kat umah
hahahhahahha

best kalo leh tido macam ni....

sekian aku membebel untuk ari ni...penat taip...

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)