Tuesday, June 21, 2011

SR

lame dah teringin nak makan kat SR ni
ermmm terbayang2 cheese kek yang ermmmmmm....
tak terbayang oleh kate2 sedap cheese kek tu
hahahaahha
over sangat kan

nnnn baru2 ni
tercapailah hasrat murni aku ni
tapi tak makan kek pun
makan bende lain
leh tahan jugak harga makanan kat sini
tapi demi kepuasannnn
ade aku kesahhhh...
hahahaahhaha


ntah ape name pun aku tak tahu ni
susah beno nak nyebutnyer
dasar kan......
hahahahha


nilah orang yang membuatkan impian saya tercapai
thanks sangat untuk awak kekasih no 1 saya
heheheheeh
lain kali kite makan kat plak yer
cepat pikir kat mane kite x makan lagi
hahahahahha

gambar tak ambik banyak
sebab malu
maklumlah aku kan tak biasa
dah lah serabai gile ari tu
ngan selipar jepun lagi
lekkkkkk jer aku menonong masuk dalam SR tu
pandang gak kiri kanan
bajet ade orang tengok2
perasan sangat
padahal orang tak kesah pun ko macam mane
kerrrrr ko yang selalu perati kat orang
tu yang ko takut sangat orang peratikan ko
hahahahahha
padam muke untuk diri sendiri

k...
next nak makan kat lain plak
mane ekkkk????
pasni sapa plak nk jadikan impian aku kenyataan :P

ngader2 nyer..........
hahahhahaha

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)