Wednesday, June 22, 2011

memang dah hampir ke penghabisan

macam mana nak citer ni ek
urmmmmm sebelum tu
salam semua..
haiiii...hepi gud morning
aiiii ceria jer bunyinye kan
hehehehehe

ni nak bagitahu korang ni
duit dah x de
huhuhuuhuhu
ade dalam 34 inggit jer lagi dlam purse tu
ermmmmmm
kesian tul kat aku...
tengah menghitung hari ni sebenarnya
nasib dok ngan mak ayah
lepas lah takat nak makan nasik sepinggan tu
huhuhuhuhu

actually kat dalam bank tu ade lagi duitnyer
tapi aku ngah bertahan ni
bajet nk buat simpanan duit yang saki baki gaji bulan 5 ari tu
tapi ntah lah
macam dah tak tertahan ni
rasa berdebor jer kalo duit x de dalam purse tu
huhuhuuhu

tapi mungkin tu yang orang lain rasa kan
sedikit perit lah
kalo kite betul2 nak menyimpan
ni aku tak
baru jer duit nak habis
dah menggelupur nak gi cucuk duit
hahahaha
habis tu...bila lah ko nak ade simpanan cik saadah oiii

ermmmm
korang jangan ingat aku nak nunjuk2 plak
bila aku kate duit dah habis
terus nak gi cucuk..
tak de maknenye aku banyak duit
same macam korang gak
sesakkkk jer sentiasa
aku lah sentiasa sesak
korang tak ......hehehehe
tapi bolehlah nak tampung hidup aku
n leh kongsi ngan kuage tercinta
hehehehhee
syukurrrrrrrrrr

ape2 pun
moga2 bulan ni aku boleh bertahan
kene slow2 kumpul duit..
nak wat ape????

biarlah rahsia....:p

lalallalalalalalalalalala

:)


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)