Monday, June 27, 2011

jom potong baju kurung

haiiii
apa khabars semua
harap2 sihat lah yer
ni sebenarnya aktiviti hari minggu baru ni
tapi baru gediks nak kongsi ngan korang
korang tahu je lah kan
kalo penyakit malas tu datang
ko buat macam mane sekalipun
ko usaha macam mane pun
tetap jugak dia malas
hehehehe
budus jer alasan.....
hehehheheh

eh korang tahu
hari minggu baru ni aku rajin tau
adelah selai dua kain pasang yang belum gunting
malas sangat nak gunting buat baju kurung
tapi baru ni ntah macam mana terajin plak
hehehehe
so...
siap lah dua pasang aku gunting kain tu
alah kain dah lama pun
just untuk buat tukar2 gi kerja
x de sape2 kesah pun kan
huhuhuhu
maka berguntingan lah aku hari minggu tu

siap peluh2 sampai kaki youuuuu
hahahahha
dah cuaca panas sangat sekarang ni
dek kerana kegigihan tu
maka berpeluhlah jgk
hehehehehe


ecececececece
anak sapa lah pandai sangat tu
hahahahah
kembang kempis jer hidung aku neh
hahahahahah

tapi takat gunting jerlah
sudah gunting perap lagi kat dalam bakul jahit mak aku tu
ntah tahun bile lah aku leh jahit
aku ni bukan nk berlagak
kalo takat gunting2 ni no problem
tang nk jahit tu susah sikit

dahhhhh
aku dah cube sekali
ok jer
tapi aku ni kan semangat ciput jer
ntah biler lah nak semangat nk berkobar2 tu
huhuhuhu

kite same2 nantikan ek....

c u...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)