Wednesday, June 15, 2011

suke ke tak suke

ermmm macam ni
ade sorang member aku ni
pempuan tau..
aku tak paham lah ngan pangai die ni
dari zaman aku sekolah
sampai sekarang ni aku dah keje
suke benor kenengkan aku ngan member aku yang sorang lagi tu
lelaki lah ni
mungkin habit die kot
suke keneng2 kan aku ngan member aku tu

ehhh korang paham tak apa maksud keneng2 tu
bagi yang tak berapa paham
maksudnye padan-padankan
atau suke jodoh-jodohkan
ermmm
paham ke tak ni
hahahahha
ok2 aku terang lagi jelas ek
contohnya ani, saa dan khai ni berkawan baik
pastu si ani ni suke keneng2kan si saa dan si khai ni
dengan harapan si saa dan si khai ni bersatu
haaaaa tu lah maksud keneng2 kan tu
hahahahhaha
panjang lebor jer aku jelaskan
mana tahu ade yang tak paham kan
aku nk kasik paham..
heheheheh

berbalik kat citer aku ni
ntah lah
aku tak tahu sampai bile die akan berhenti
bagi aku tak de hal
aku takut member aku yang lelaki tu jer
mana tahu kot2 ade orang marah
heheheeh

bagi aku plak
aku tak kisah
layankan ajer
yang penting aku tahu sapa ade kat hati aku sekarang ni
soo malas nak runsing2 kan kepala
layankan aje lah

yang aku tak tahan tu
dalam FB pun leh kenengkan kami
nasib aku ni cool lagi
lagipun buat ape nak marah2
bukan luak pun setakat die keneng2 macam tu kan
anggap sekadar hiburan dah ler
iyer dok...
hehehehe

kepada awak
jangan bimbang
awak masih kat hati saya
selalu dan insyaAllah selamanya dihati saya...

tearsssss......

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)