Wednesday, June 22, 2011

takaful ikhlas

minggu lepas ade orang datang jual insurans kat opis aku neh
mcm perlindungan kesihatan gitu lah
namanye takaful ikhlas
aku pun x pasti sejauh mane keikhlasan tu
kompius
hehehehehe
dua wanita..
mesra bukan main
dah kate nak promosi produk diorang kan
harus lah pandai ambik ati
aku plak jenis yang cepat terpengaruh
ermmmm...cepat jer hati terpaut
tapi nasib akal waras lagi
cepat2 cakap nanti dulu..
heheheheeehh

pastu minggu ni
kawan saya cakap orang tu datang kat tempat keje die
then die kate die dah setuju ambik
bulan2 RM 80.00
pastu die suruh saya pun ambik sekali
ermmmm
saya kompius lah
bukan pe
saya ni jenis yang tak reti sangat bab2 insurans ni
tapi dalam masa yang sama nak
macam ade kebaikan jugak
pastu aku dah tanye gak member2
feedback diorang ok
tunggu keputusan kat tangan aku
macam mane ek

nak...
tapi stay ragu2 lagi
huhhuhuhuhu



ni lah antara pelan2 yang diorang tawarkan
siyes aku pandai bab2 ni
antara percaya ke tak


ni budak dalam dilema
nak ke tak nak

plissssssss
sape2 yanga de info pasal ni
sila share ngan saya

jasa korang akan dikenang sampai akhir hayat
hehehehe
ngader sangat......

2 comments:

  1. aku de kawan kje ni, budak um jugak dlu. budak 3rd la. nnti aku tnye

    ReplyDelete

komen sikit :)