Thursday, January 6, 2011

hello....???

salam,,hello..yuhuuuuu...
ai senang hati nampak
hahahah
aiiiii dah lame kan tak berasap blog ni
lame ker???
jap2 nak kire...ermmmm dalam 23 ari jer
kira lame lah tu kan :P

korang..
ape khabar..
aku sihat2 jer
sekarang ni ntah kenapa lah
masa ni macam sangat mencemburui aku tau...ewahhhh
hahahhahaha
betul,,,x sempat nak berupdate bagai ni
nak sangat share story mori ngan korang tau
tapi tu lah
last disember baru2 ni
aku beriya2 tau ambik rancang nak share ngan korang macam2 story
siap ambik gambar lagi
tup2 last minit
ade keje plak
biase lah keje macam aku ni
selalu prgram last minit

tapi aku tak update bukan bermakna aku lupe kat korang tauy
aku follow jer aktiviti korang semua
just read jer lah
hehehehe

ermmm
aiii rase malu2 plak nk bercerita kat sini
almaklumlah dah lame rasenye aku tak mengarut
hahahha
korang tahu kan
sekarang ni teganu hujan mencurah2 tau
musim tengkujuh lah katakan
masuk bulan satu baru start hujan
nak gi keje pun susah weh
yelah
aku kan selalu merempit
hahahahah
no transpot bumbung2 lagi ok
huhuhuhuhu
aku ok jer
lagipun bukan jauh beno keje ngan rumah aku
kalo jalan kaki pun sampai jer
hahahah

time2 ujan ni
makan pun berselera je tau
perut ni lapor memanjang
tido plak awal jer..ye ke awal hahahah
betul...
lena nan indah lagi tau ahahahah
koerang ade rase semua ni
sambil angkat2 kening tanda berlagak
hahahahahah

tak delah u olll
gurau2 jer
x bergurau x mesra kan
tapi satu je lah musim2 hujan ni
uiiiii memang lah aku nak kabo kat korang ni
time mandi
fuhhhhh memang orang2 yang kuat jer boleh melaluinye
eiiiiii sejuk...nak2 pagi
tambah orang macam aku yang malas mandi ni
hahahahhaha
ye ke ni????
nonononononoo
bukan malas mandi
tapi mals mandi awal2 wehhh
faham ke tak ni????
ok aku jelaskan ok

aku ni bukan jenis yang bangun pagi terus mandi
macam tu lah
udoh kan perangai anak dare ni
hehehehe
n kalo malam plak
timme2 kecik dulu kul 7 nak dekat2 magrib tu kan
ko dah kene mandi
kalo ko x mandi time tu
sah2 lah ko akan dgr syarahan dari mak aku ok
tu dulu lah...
tapi sekarang dah besar panjang ni
kan tengah2 malam sikit baru best mandi
awal2 tu lepak lah dulu
hehehe

tapi kan
sekarang ni kan
ade sorang budok tu kan
suka sangat pakse2 saya mandi awal
selalu ejek saya budak malas mandi
boleh????
sape?????
syyihhhhh yang tu next story
hahahah
biarlah rahsia
hahahha

lagi nak citer apa lagi ek...
azam tahun baru????
aku ni x reti sangat nak berazam2 ni
bodoh kan aku cakap macam tu
hahahahha
x delah
aku ni jenis orang yang layan je kehidupan ni
mane yang baik aku ambik
yang tak elok tu aku elak
tapi dah tentulah setiap tahun aku nak yang terbaik untuk aku,pamily n kawan2 semua
korang pun macam tu gak tau

tapi tahun ni aku macam ade gak tekad lah...
ko tengok...tadi kate takde
ni macam ade plak kan
hahahhaha
aku memang macam ni
hahhaha
tapi kire macam azam gak kan
aci lah ek...
huhuhuhu

aku nak menyimpan tiap2 bulan
rase rugi dah setahun keje
tapi simpanan secotek jer
huhuuhuhu
langsung tak berbaloi
so ni lah agaknye azam aku
heheheh
hahhhhh????nak beli ape?????

adelah
dua perkara penting dalam hidup aku
share????
buat mase ni x yah lagi lah kot
bukan ape
aku takut tak menjadi plak azam aku ni
nanti dah tercapai
aku surely akan story kat korang ek

promissssss

ehhh
rasenye dah bayak dah melalut ni

ok,,,
papai semua..

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)