Monday, January 24, 2011

tak seberapa model

hahahaha
tang tajuk tu korang leh faham tak
ayat tu aku rase dah ok dah
cun jer bunyiknye kan
hahahahah

ni nak tayang gambar dua model yang tak seberapa model
hahahahha
maksudnye ape disitu kawan2 semua
hahahaha

laaaaa
nak kene explain gak ke ni
........maknenye...........
ermmmmm macam mane nak bagitahu
samapai semua leh paham :P

macam gini
rope ade
karisma ade
keinginan pun ade kot
tapii........
keadaan yang tak mengizinkan
diorang ni menjadi model
sobsobsobsobsobsobsob :P
hahahahhaha
macam x sehat jer aku ni kan
ape2 pun layan lah gambar ni
baru lah korang leh paham yang sbenar-benarnye
hahahahahah


macam mane
ade faham semua?????
hahahahahahh

aiii kalo tuan punye badan tahu lah aku letak gambar ni dalam blog
harus aku dikung fu ni
nak2 model kain pasang yang warne finkkkk tu ok

ermmm kain warne finkk tu????
ade sikit sentap ok
tapi aku nak ignore jer
kalo layan ngan hati ni
sampai bile tak sudah

motip: aku nak jadi pempuan yang matang k

:P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)