Sunday, January 9, 2011

kenangan time belajo

aiii ni entry yang ke berapa dah untuk hari ni
hehehhhe,,,ehhh buat selagi sempat ni
kang kalo dah tersampuk virus malas
macam mane ek...heheheeh

ni nak bagitahu lah korang
sengaja nak ngadu2 jer
bukan ape pun
dulu kan..
time2 belajar dulu lah
ni time belajar kat UM ok
yang zaman2 sekolah next time aku citer
hehehehhe



dulu time birthday jer
uiii bukan main meriah aku dapat hadiah tau
ehhhh ni bukan maknenye aku gile nak hadiah tau
saje lah nak bagitahu
nak bandingkan sekarang ngan dolu2 punye birthday
tu hadiahhhh
mesej????...
ahhhhhhhhhhh
malas nak cakap lah
sampai tak tengah2 malam ade lagi orang wish birthday ni
berebut2 line nak masuk yer
kate orang glamer
hahahahaha
harap maklum...
sangat bahagia disaat tu huhuhuh

korang tengok tu
banyak key chain aku dapat tau
bayak cerita tau key chain2 ni
hahahha
tapi tu nanti dulu
hehehehe
kiter citer sal sekarang plak....

sekarang?????
hampeh korang tau
ehhh tapi kat FB memang banyak lah orang wish
terima kasih semua
tapi tu lah
orang yang tak berapa nak bersyukur macam aku ni kan
selalu jer ade yang tak kene
hahahha
oberrrrr katekan

mesej???
ermmm malam birthday tu..ermmm...x de langsung ok
xde langsung...diulang sekali lagi
hahahhaa
awal2 pagi tu
dapat gak dua mesej
weiiii sedih sangat weyyy
tapi tak keluar pun air mata ni
hahaah

yelah semua orang dah buat hal masing
mane ade mase nak pikirkan pasal kite je kan
time2 balajo dulu lain lah
memang birthday2 ni dah jadi acara rutin kite kan
kate dah takde mende lain nak pikir
main2 je lah kejenye time blajo dulu
heheheheh

ieiii best sangat time tu
tapi sekarang pun best jugak
korang...........
pasal birthday ni yang ke 25 ni kan
aku ade gak sentap kat seseorang
malas arrrr nk cerite
sesuatu je aku rase tau kat die ni
marah,,sakit ati..geram
tapi dalam masa yang same ade gak rase rindu
ape makne ni ek
tak paham lah
hahahhaha....
opsssssssssss dah lari topik plak
hahahahahha

tapi bersyukur
masih dipanjangkan usia
untuk terus berbakti kepada pamily tercinta...

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)