Monday, January 24, 2011

tata kak sue

ni adalah entry khas aku untuk kak sue
sape kak sue???
ok...aku cerita k
kak su ni member sekampung aku...merangkap member sekerja jugak lah
cantikkkkkk n somelllll sangat kak sue ni ok
tapiiiiiiiiii...aku lagi shomelllllllllll lah :P
hahahahhah
gurau jer

ermmmm lagi 4 ari kak sue dah nak tinggal kan aku
maksudnye...die dah nak kawin u olllssss
aku sangat hepi + gembira untuk die
ye lah
selama ni kemana2 selalu bersama
aku kan manje
selalu jer tompang2 die punye kereta kalo nak gi mane2
tapi bukan salah aku tau aku manje
die yang selalu tak kasik aku bawak motor time pegi kat pejabat
katenye bimbang lah
jauh lah
macam2 lagi lah
sooo aku kan adek yang mendengar kate
jadilah maka dengan terpaksa dan rela
aku menurut sahaja perintah dari kakak2 ku ni
hahahahha

ari sabtu ni
kalo xde aral melintang
maka bertukarlah status kak sue ni
dari cik sue kepada puan sue
owhhh suweeeet sangat kan
heehheeh
over aku neh
hahahahha

okkkk tak nak dah citer pasal kak sue ni
kenagan aku ngan die
biar aku simpan dalam ati
budi dan jasa baik die
hanya tuhan yang mampu membalasnye

nanti time die kawin
aku taruk banyak2 gambar die n asben die k

dan dikesempatan ni
aku nak ucapkan selamat pengantin baru
semoga berbahagia bersama abang lee tersayang
semoga menjadi isteri kebanggaan suami
dan semoga dikurniakan anak yang soleh dan solehah
sobsobsobsobsosbosbsob :P

nasib air mate tak kuar
hahahhahaha


ni zaman mude2 neh...muke macam ape jer aku time ni,,,hangusssssssssssss jer hahaha


ni plak kenaangan mase rombongan ke melaka.....ni plak muke seposen sebab lenguh punye pasal,,,huhuhuhu...mane tak lenguh,,,sampai dari teganu..terus jalan2 tak hengat nak rehat
ko tengok kak su...senyum pun tak ikhlas tu :P hahahhaahahha


ni plak time main pondok2 kat hutan mane ntah...hahahahha...x delah..ni mase ade prgoram anjuran pejabat,,,saje curi mase jalan2 kat utan,,,kate nak tengok monyet kan :P hahahhaha




gambar 2 terkahir ni..gambar latest aku ngan kak su k...korang nampak tak...aku makin tembam lah..kak su plak kurus meruncing jer dagu tu...orang nak kawin kan,,,diet adalah harus ok..
kan tak pasal2 baju pengantin tak muat plak huhuhuhu...ngeriiiiiii hahahhaha

kak sue @ kak mek (nama manje kat kg ok) :p
selamat pengantin baru...jangan lupekan saya tau..

nota: xleh bayangkan kalo kakak yang sorang lagi tu kawin,,,,mahunye menangis 7 ari 7 malam aku neh,,,,:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)