Monday, January 31, 2011

pengapit bidan terjun

haaaaaa
seperti yang aku janjikan
aku nak stori citer sal kak su kawen
tapi gambar aku malas lagi nak ambik dalam laptop tu
malas sungguh ok
langsung tak tipu ni
hehehehehe

sebelum kite citer sal pengantin
kite citer kisah aku dulu yer
aku dipaksa jadi pengapit tu
bende yang paling aku tak nak ok
serius ni...
sepupu aku kawin pun aku tak penah nak jadi pengapit
tapi kak su bernasib baik
ntah macam mane aku leh ikut idea member2

diorang kate baju aku sesuai
boleh ker alasan tu????
hahahaha
tak tahu nak citer macam mane perasaan dok sebelah pengantin atas pelamin tu
senyum pun dah tak reti
macam aku plak pengantin :p
over2
hahahahah

betul pe
senget2 dah pale aku
mulut tak yah citer rrr
kan senyum sampai telinga
kan senyum malu2
macam siput sedut
ahaksssssssssss
macam gatai je kan

paksa dalam rela lah kirenye
tapi kan pengapit lelaki tu macam tak sesuai jer
tak lepas jugak abang kesayangan saya ni nak saya dan kawan saya tu jadi pengapit
sian mung abang lee weh
hahahahah

dah aku kasik tengok gambar yer
muka mmg langsung tak cantik
maklumlah
bidan terjun
kalo tak aku pun make up kalah kak su tau :P
hahahaha


tengok muke aku
pale ntah kemana
senyum dah lah hodoh k
eiiiiiiiiii x puas ati tol lah


ni lah pengantin yang somelllllllll tu
selamat pengantin baru
ape2 pun sangat berpuas hati
whyyyyy??????????
sebab dapat buat yang terbaik untuk sahabat terchenta di hari bahagia mereka

ok dah
nantikan part2 yang seterusnye yer
hahahaha

ehhhhhhh
macam majlis kawin aku jer ni :P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)