Thursday, January 27, 2011

saya kene paksa

hahahahah
korang agak2 aku kene pakse ape ek
ce teke...
hahahhahah
teke lah
sapa teke betul aku bagi upah seposen
cepat la..cepat la.....
hahahahhaha
ramai sangat lah orang nak layan ko tu
sobsobsobsobsob
tapi ade kan..kan..kan...
cepat angkat tangan sape yang nak layan saya ni
hahahaha

ok2
tak nak sudah
aku bagitahu je lah kat korang
korang tahu
aku yang dah besar panjang ni pun
dah nak masuk usia tua ni pun
boleh mak aku pakse2 aku
nak cakap malu mak aku pakse ape
hahahhahaha
dan2 ni gak aku rase nak gelak kuat2

ok aku story sikit la eh
macam ni....
pada suatu petang..cewah...
lepas aku balik keje
semalam ke...or semalam yang satu lagi tu lah
dah nyanyuk dah
huhuhuu
abaikan je lah yang tu

aku pun lepak2 lah ngan mak n adek2 aku
pastu boleh mak aku cakap

mak: kak kerat (potong yer,,,) lah rambut mung tu,,,udoh doh mok tengok...

boleh mok aku cakap macam tu

aku: sayang lah mok
mak: sayang nape gok rambut gitu tu
aku: hahahahhahahhahaha

aku gelak ok
adek2 aku lagi lah
mak aku memang ober ok
sangat gunakan kuasa veto die sebagai mak

then aku sebagai anak yang solehah :P
menurut sajelah kate2 mak aku tu
sebab kate2 mak aku tu macam betul jer :(
dengan rele dan terpaksa
akur dengan ketentuannya
hahahahaha

pastu mak aku pun sibuk2 lah cari gunting
suruh aku dok diam2
die cakap nak potong rambut aku macam orang laki tu
boleh????
tapi die tak buat lah macam tu
die potong aras bahu jer pun
heheheheheh
ni lagi dialog gaduh time gunting rambut

ni lah sebahagian rambut yang dipotong ...sobsobsob

aku: mok ni orang besar doh pun sibuk2 lagi nak suruh2 orang kerat rambut
mok:bakpe...doh anggar besar x leh ah mok care
aku:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

memang tak menang aku ok
tensi tapi soke banyak2
kelakau lah mak aku ni kan
tapi aku bangga dapat mak macam ni
sangat take care kat anak2
ke aku ni macam manje je ngan mak aku
siyessss...aku memang rapat ngan mak aku
kalo time balik keje
kalo tak nampak mak aku
mesti dok sibuk tanye
mane mak...
mak mane...
lebih kurang gitu lah

ari tu kan mak aku cakap macam ni kat aku tau

mok: mu ni cari mok macam budok2 kak weh...
aku:biarlah...orang nak tengok jer mok
mok:mekasih lah...

tiktiktiktik
tetibe rase nak nagis

mak aku ni gak kawan gaduh aku yang utama tau
penah aku terase ati ngan die
konon2 taknak tegur dah
tapi tak sampai dua minit mesti cari die balik
pastu tetibe malu ngan diri sendiri
yelah
mesti mak aku cakap
"ermmmm...cari mak jugakkkk"
huhuhuhuu

nilah mak kesayangan hambe :)

xleh tak jumpe dalam satu hari
aku sangat tak suke kalo mak aku pegi mane2 dalam mase yang lame tau
maksud aku kalo mak aku kene gi kursus ker,,gi lawatan ker
aku mmg tak soke
sunyiiiiiiiiiiiii
huhuhuhu
Ya Allah panjangkanlah umur mak aku...........

kadang2 aku suke cerita macam2 ngan mak aku
orang2 yang mak aku tak kenal pun aku leh cerita
mulelah mak aku buat tak tahu jer
hahahaha
kadang2 tu kalo dok dekat
aku suke sandar2 badan kat mak aku
walaupun mak aku cakap suruh lari sikit
sebab die lenguh
yelah anak besar macam gajah kan
hahahaha
tapi aku stay dok sandar lagi
best woooo
ko egat senang ke nak manje2 ngan mak aku neh
aku umur 2 tahun dah ade adek tau
ko cakap bape lame jer aku boleh manje2 ngan mak aku dulu
sekarang mak aku dah x de adek kecik
aku pun buat2 lah jadi kecik :P
hahahahah

ni lah cerita aku ngan mak aku serba sikit
nanti aku citer lagi pasal mak aku ni
orangnya sangat kelakar
baik
sabar
rajin
macam-macam lah
sape lagi nak puji mak kite
selain kite sendiri kan
same tak?????
hehehhee

nota:saya sangat sayang mak saya :)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)