Thursday, January 27, 2011

sengugut

ermmmm
macam mane nak bagitahu ek
korang penah tak sengugut time period
untuk pempuan jer yer
hehehehe
nak story pasal kesihatan sikit ni

dulu2 aku memang selalu tau kene senggugut ni
die punye sakit perut tu tak tahu nak cakap
bukan lah sakit sangat
tapi keadaan tu boleh buat kte tak selesa sangat tau
kang sakit pinggang
kan sakit perut
kang sakit kat situ
kang kat sini
hati pun leh sakit tau time senggugut ni :p
hahahahaha

serius ....
orang2 yang kene jer leh tahu n rase tau
aku pantang tau kalo ade orang cakap
lebih kurang macam gini lah bunyi dia
"alaaaa...biase lah senggugut tu...sakit2 perut...buat tak tau dah laaa"
boleh????

exuse me...helllo.........
kalo ko dah tak leh dok diam
sakit pun tak tahu kat mane
boleh ker ko buat tak tahu
huhuhuhu
jadi aku dah tak sanggup ok nak menanggung
sebab kate orang
setiap penyakit tu ade penawarnya kan
aku dah jumpe penawarnye

dan Alhamdulillah
dah dua bulan dah aku dah tak senggugut
time period ok jer
mood pun ok jer :P
hahahahah

nak tahu sebab ape
nilah sebab nye
jeng..jenggggggggggggggggg...


abaikan kaki aku yang macam kaki gajah tu ek :P

dulu aku pakai produk ni konon2 nak turunkan berat badan
tapi berat x de lah turun sangat pun
tapi kan...aku perasan,,,sejak aku pakai mende alah ni
aku dah tak senggugut dah..
bulan lepas jer
hari first period releksss jer
kalo tak menggelupur lah ko sorang2 atas lembek tu
hahahaha
xde sape2 leh tolong
dan mulalah aku rase nak nangis
sebab rase macam semua orang tak ambik berat kat aku time2 aku sakit
hahahaha
padahal orang tak tau nak ubat ko macam mane
tak kan nak urut perut tu kan
setakat kasik minyak panas ke,,bum ke ...boleh lah
so ke simpulannya produk ni memang terbaik
aku pakai dalam sepuluh malam gak lah
dan kesan daripada tu aku dapat dah
dah tak sakit dah
boleh horey2 dihari first period :P


banyaknye toksin dalam tubuh aku ni hahhhaa

meh nak kasik tahu sikit pasal produk ni
mase aku pakai ni kan
kaki macam kene tarik2 tau
tak sakit
tapi geliksssssssssss jer
hahahahah
pakai waktu malam jer tau
nak tido tu baru pakai
baru berkesan....

ni antara kebaikan produk ni lah
ehh aku tak kasik tahu lagi kan apa name produk ni
nama die,,,Foot detox patch

Kelebihan Memakai Foot Detox Patch:

* Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki.
* Badan menjadi bertenaga.
* Mengurangkan allergic, sakit sendi dan gout.
* Mengurangkan sakit kepala dan migraine.
* Menormalkan tekanan dan aliran darah.
* Melegakan sakit tumit dan tapak kaki.
* Mengurangkan sembelit dan kembung perut.
* Membantu masalah jerawat /resdung.
* Mengurangkan diabetes dan kegemukan.
* Mengatasi masalah sukar tidur.
* Membantu melangsingkan tubuh badan.
* Membantu mengurangkan berat badan
* Meningkatkan metabolism.
* Menghilangkan rasa letih dan lemah badan akibat penat bekerja.

Antara tanda toksin banyak dalam badan :

* Kerap sakit kepala.
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
* Susah bangun tidur.
* Bahagian keliling mata gelap.
* Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
* Berat badan meningkat.
* Kehadiran selulit.
* Masalah jerawat.

walaupun x de die cakap boleh menghilangkan senggugut
tapi aku rase senggugut pun leh hilang pakai mende alah ni
lain orang lain kesannye kan
dan tak lupe kat Allah swt
kalo Die tak izin aku sembuh,,,maka tak sembuh lah sakit setiap bulan aku ni kan
insafff kejap
hehehehe
termalu kat situ ;P

ehhhhh
ke entry ni tak sesuai letak dalam blog ni
xpekan
niat aku just nak berkongsi n share jer
pastu nak tolong member2
majukan bisness
kasik promosi produk ni
hahahahah
sape2 nak produk ni
leh ke facebook azie azimah binti khamis
ko tanye lah die macam2 pasal produk ni k
kite tengok bulan depan plak macam mane yer

heheheh
tu sajer
penat ok nak taip semua ni
tapi puassssssssssss...

:P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)