Monday, January 10, 2011

Rinduu Same Dia...

saper???
eiii bukan si jantung hati lah
tak main lah jantung2 ati ni :P
ok siyes ok..
rindu kat budak kecik si Amni ...
alaaaaa...si asarichan tu
hehehehe
nak2 sekarang ni dah leh cakap sikit2
uiiii bukan main keletah uuuuuuuu
tak puas nk borak2 ngan die ni
hehehehhe

minggu depan kot baru leh jumpe budak ni
jadi menanggung rindu lah saya
ohhh rindu serindu rindunyeeeee
hahahahahaha
budussssss je kan aku neh
wellllllll (sambil angkat2 bahu)
hahahhahahah

nah aku kasik tengoh amni najya kesayangan hambe sekeluarga


uiiii kalo dah terlepas
begini lah jadinye
akulah sorang pandai jalan ok
hahahaha
orang pinpim tangan haram nak
nyampah...
cubit kang baru tau
hahahaa

owhhhhh
dah rope bibik aku ni kan
tapi ada gak yang kate dah macam mak2 orang
ehhhh ye ker???
tibe2 rasa terharu....
betullll ke ni
ermmmmm macam tak sabar dah nak ada anak sendiri
hahahahhahah
gataiiiiiiiiiiii sangat aku neh

ehhhh dah cukup umur tak pe kan huhhuhuu

meh kite tengok video

video

penat melayan
ni semua time aku tido kat umah diorang
pak sedara aku kursus kan
sooo sebagai anak sedara yang bertanggungjawab kene lah aku menemankan isterinye yang terchenta itu
ewahhhhh
hahahahha

ok layan .............

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)