Sunday, January 9, 2011

SYUKUR

salam semua selamat pagi :)
ermmm macam2 rasa nak kongsi ari ni
aku rase kalo x de aral melintang berebtry2 lah ari ni aku kasik kat korang
sampai korang muntah ijau kang hahahha
x delah...kalo lah sempat yer
aku tak janji...ewahhhh
huhuhuhu

Alhamdulillah
syukur tak terhingga kepada Allah SWT
disaat ini,,,saat tangan aku laju menaip bait2 yang seterusnya
aku masih mampu untu bernafas
masih diberi peluang dan ruang untuk menikmati kehidupan ni
diusia aku 25 tahu 2 hari ni
dah macam-macam perkara yang aku lalui
dan aku bersyukur sepanjang 25 tahun ni
aku tak pernah lagi diuji dengan dugaan yang aku sendiri belum tentu aku mampu pikul

di usia ni jugak
maka akan bermulalah kehidupan aku sebagai seorang wanita
dan tak de lagi dah remaja2 ni
tapi hati sentiasa remaja takpe kan
kate nk awet muda
hahahaha

terima kasih untuk mak ayah aku
yang still lagi menjaga aku
dan still lagi rase aku ni baby diorang
maklumlah anak pertama
kesayangan ni tau hahahahah
maka jeles lah adek2 ku kalo deme membeacanya huhuhu
xdelah gurau2 jer
semua mak pak sayang anak2 mereka kan

terima kasih kat mak aku
berkorban untuk bertarung nyawa lahirkan aku kat dunia ni
jutaan terima kasih kat ayah aku jugak
yang berpenat lelah
berkorban harta dan tenaga untuk besarkan aku
sampai aku dah besar panjang ni
walaupun kasihmu tak pernah terucap untuk anak2
tapi aku tahu dan sangat pasti
ayah sangat sayangkan kami adek beradik....

dan diusia ni jugak
aku harap kan semua yang terbaik untuk aku
untuk keluarga aku
kawan2 aku
dalam kerja pun....
dan aku harap jugak
aku akan bertemu dengan seseorang
yang boleh menjaga aku
seperti mana mak ayah aku jaga aku
boleh terima segala keburukan aku
sabar dengan karenah aku
huhuhuhu
tibe2 emosi neh
hahahhaah

ermmmm
korang pun doa2 kan aku gak eh
moga2 aku dipanjangkan usia
gembira selalu

ok dah.....
nah aku kasik gambar
budak dah nak tua
tapi belum lagi tau
hahahaha



ok ke tak
gambar x berapa clear
gambar tepon je pun
hahahaha

ok dadada

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)