Thursday, March 3, 2011

dulu tak suke..sekarang????

siyes nak bagitahu korang ni
dulu aku tak suke tau warna pink ni
aku rase kalo pink ni macam pempuan sangat :p
habis aku ni pempuan ke hape
hahahahahah
x delah wey....
rase macam ladiessss jer kalo pakai warna pink ni
rase macam lemah lembut sangat warna pink ni
aku kan rock2 sikit
hehehehe
ye ker????
rock tapi dalam hati tatap ada taman derrrrrr
hahahhahah

siyes time dulu2
memang tak nak pink ok
kalo pilih ape2 sekalipun
mesti warna biru didahulukan
soke sangat kat blue kaler ni k
samapai semua bende kalo leh nak warna biru
tapi sekarang....



baju macam dah banyak warna pink
baju kurung ker
t shirt ker
pink je aku nampak
selipar pun leh warna pink sekarang ni
leh terima ke ni?????

hahahaha
ntah lah
mungkin keadaan yang menyebabkan aku jadi macam ni
ye lah dah name bergiat dalam pergerakan puteri
mesti banyak bende nak kene gune dalam warna pink
ermmmm
rase dah macam jatuh cinta jer kat warna pink ni
hehehehe
malu aiiii....


korang tengok sendiri lah
blog ni pun dah banyak warna pink skang ni
ker jiwa keperempuanan aku dh makin terserlah sekarang neh
hahahahhahaha
nakal jer rasa ayat tu


egat plak kat satu kate2 ni
kita jangan benci sangat kat satu2 bende ni
sebab nanti kite akan jatuh suke plak kat bende tu
huhuhhuhu
dah banyak dah jadi bende macam ni dalam hidup aku
ishhhhhhh.....macam2 kan
hidup ni x de sapa leh jangka
jadi sebagai manusia yang berakal
kite harungilah kehidupan ni sebaiknya
supaya hidup ni disenangi oleh semua orang
ye dak....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)