Wednesday, March 9, 2011

hepi besday adek...

ermmmmmm
macam mane nak mulakan ni eh
payah no rasenye nak mulakan ayat ni
maklumlah ujan2 ni
otak dah macam beku jer
no idea la weyyy

ok
kite mulakan k
123...
huhhhhhh payah2
hahahahahha

oklah..
selamat hari lahir yang ke 13 untuk adek bungsu aku
budak paling banyak makan n banyak perangai kat umah
hahahhaha
perangai tok sah nak cakap ah
paling over kkk
semua bende die nak menang
dia jer nak lebih
mencikkk...mentang anak bungsu
nyampah aku
tapi tatap sayang jugak kat budok gomuk ni
ase nak cubit je pipi yang setambun tu...
hahahhahhahah

adek,
semoga panjang umur
semoga berjaya dalam pelajaran
jadi orang yang berguna untuk keluarga dan orang lain jugak
ermmmmm
apa lagi ek..
owhhh sebelum terlupe...
jaga kak time kak tua2 nanti ek
mana tahu kan tak de orang nak jaga kak time kak tua kekgi
huhuhuu
tibe2 emosi ni
macam adek aku bace pun
tapi...
kalo die baca harus bangga kembang bontot die
hahahhahaha


hari first sekolah menengah


adek & kak

comey tak adek aku
hahahahha
tembam kan..

dah besar upenye adek aku
jap jer masa berlalu...........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)