Wednesday, March 2, 2011

mate dah sepet

hurmmmmmmmm
aku tak tahulah apa dah jadi ngan mata aku ni
lepas satu - satu masalah yang datang
macam besor sangat masalah tu kan
hahahahhaha


x dek...
aku tak tahu
macam mane tibe2 mate aku yang belah kiri ni tibe2 leh bengkak
mule2 tu belah kanan
belah kanan ni ok lah
sebab dah tahu sebab die
ok aku citer pasal mata sebelah kanan dulu eh
yang belah kanan tu mata aku sakit sebab terkena ubat stapler
boleh terima tak
ngeri je bunyinye kan

macam ni
malam tu aku ade wak preparation untuk satu majlis
pastu dok buat lah scarlet kat meja tu
tengah dok ralit mengstapler meja tu
panggggg...tibe2 ubat satpler terkena mata aku
bak kata orang ganu je'tak ke mate
hahahahah
tapi aku sempat tutup mate lah
arrrggggggggggg
aku tejerit
tapi jerit2 manje cam gitu lah
egatkan x de ape2
sebab tak de kuar darah pun
tapi dalam 23 saat tu
laju jer air mate mengalir
terus jadi macam sikit bengkak
mata pun berair jer
pedih2
ermmmmmmmmmm sakittttttt
hahahhahaha
ok fineeeee...aku tahan lagi
malam tu aku tido dok tahan mata yang dok denyut2 ni
egatkan esok dah ok
tapi stay lagi berair n rase senak2 je dalam mata
sabau je lah ujian
nak kata tak berhati-hati
rasa macam dagh hati-hati2 giler dah
terus fobia ngan stapler
stapler yang macam pistol tu ek
hahahhaha
ok dah cite tu
23 hari pastu ok dah
tak sempat nak gi klinik nak cek kot2 ade luke kat dalam
mana nak tahu kan
heheheeh



pastu elok jer baik yang belah kanan
belah kiri plak bengkak
tak tahu sebab apa
nak kata ketumbit @ timbel (versi ganu):p
tapi macam bukan
ni pun rasa senak2 gak
aku dah penah jadi sekali baru ni macam ni
sepupu aku kate sebab resdung/seduang
tapi tak tahu lah
mak aku dah bebel2
die cakap nak tahu macam mane
dah klinik tak nak pegi
aku kalo sebut bab klinik ni mmg malas
tak tahu nape
hehehehe
nak kate jenis yang payah makan ubat
nononono aku bukan macam tu
ntah lah
peel memang pelik aku neh
tapiiiiiiiiii...

suke gune ayat tapi skarang ni
hehehhe
die selalu gune ayat tapi untuk saya
kalo saya cakap ape2 pun
mesti dia akan cakap
tapi..........
saya apa lagi
gelak lah manjang

ehhhh
cerita apa ni
hahahahaha

ok dah tu jer cerita sal mate yang dah sepet sebelah
ari ni dah kurang lah sikit
23 ari baru ni mmg nampak lah
nak terkatup je mata ni
hahahaha


nasib x delah sepet sangat
comey lagi kan :P
hahahhahhaha
sori....... terperasannnnnnnn

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)