Tuesday, March 1, 2011

sebulan sudah

syukur Alhamdulillah
dah sebulan upenye
cepat sangat masa berlalu kan
pejam celik pejam celik dah sebulan
dah masuk bulan 3 dah
ermmmmm
alhamdulillah
dapat mengharungi kehidupan dengan lebih baik
hehehhee
sebelum ni pun baik gak
tapi sekarang lebih baik kot...
untuk aku dan mintak2 untuk die jugak

mudah - mudahan bulan2 ke depan ni
hidup aku akan lebih baik lagi
lebih bermakna
ishhhhhh macam dah terover skang ni kan
hehehhehe
tolong layankan saje aku ni yer
doakan2 aku sentiasa rajin update blog ni
tu yang penting
hahahhaha



tapi kan...
ade jugak tapi ni
rase2 dalam sebulan ni
dah macam orang tak betul jugak aku ni
banyak dah bende2 pelik aku buat
hahahhahah
tapi bende pelik yang boleh menyihatkan badan lah
yang boleh membuatkan hati kembang je sentiasa

saje nunjuk gambar makan makan stroberi ngan coklat
tu kan kesukaan dato' ti kite
lambang kasih sayang
aikkkkk kasih sayang lagi
:P

kadang mari gak terfikir
betul ke tak aku ni
ye lah banyak sangat yang luar biasa daripada biasa
hahahahha
atau dalam bahasa yang mudah difahami
sekarang ni

makan tak berapa nak kenyang
tido mmg tak berapa lene sangat
mandi tipu lah kalo tak basah kan

hahahahhahhahahha


tetibe rindu plak kekasih no 1 tipu aku ni
tinggal lagi aku lame2
kan aku dah rindu kat kamu yaniebellla oiiii

nota:sikit lagi nak gile aku ni hahahhaha

2 comments:

komen sikit :)