Sunday, March 13, 2011

jom sembang sikit

hai semua,,macam mana nak mulakan ,,,,korang nyampah tak kalo ko dah buat sehabis baik ngan seseorang, pastu dia boleh buat sebaliknya kat korang. sakit ati tak...aku tak paham lah kalo ada orang yang macam ni,,,tapi memang ade pun..kalo tak takkan aku senang2 nak sembang ngan korang sal hal ni...actually bende ni bukan berlaku kat aku,,aku just lihat dan terlibat secara tak langsung je dalam hal ni,,tapi aku leh tolong sakit ati + nyampah kat orang tu..boleh????? hahaha.. yelah dah ko dah buat segala bende kat die,,pastu dia tibe2 buat tak tahu jer ngan ko,,n then ko rase sesuatu sangat,sedangkan sebelum ni ape2 hal ko yang dia cari.ko yang dia mintak tolong.. pastu tetibe,,,tetibe ni...dia buat hal..dingin semacam jer.ko tanya banyak patah..pastu die jawab sepatah...boleh???sakit ati tak... pastu ade kat depan ko ni, pastu die buat-buat takde.... plisssssssssss laaa...profesional lah sikit sayang oiiii hahahhaha... kita kan berkawan nak lama.. jadi tak perlu lah bende yang remeh temeh ni nak dijadikan isu...kite kan dah besar,dah nak tua pun, jadi tak seronok lah kan kalo bende2 macam ni jadi kat kita...apa orang kata, tak manis lah perjalanan hidup ni kan..kan...kan...hehehehehe....ermmmm apa lagi nak bagitahu ek... hidup ni kite kene banyak bertolak ansur yer,jangan nak orang jer ikut ikut,,sekali sekala kalo kita ikut orang tak salah pun...best apa..hehehehe,,mengalah bukan bererti kita kalah kan...ke camner korang rase...aku ni bukan ape,tak nak bende2 macam ni leh jejaskan hubungan yang selama ni baik sangat, pastu tetibe jer musnah macam tu jer...tak ker pelik orang tengok...pastu orang yang memang dengki dengku kat kite leh gelak2 syaiton suke kat kite...korang nak ker macam tu...nononono...kite kene tunjuk hebat kat orang tau...bukan ape...contoh yang baik harus ditunjuk...tak ker gitu...hehehehehe,kata kita ni kelas2 atasan :P,, jadi perlakuan pun kene lah macam orang2 atasan hahahhaha...budusssss jer kan aku neh
bukan weyyyy...aku bukan apa saje nak mengingatkan aku ngan korang sekali dalam bersahabat ni...bukan semuanya indah,,,namun jika kita pandai dan boleh bertolak ansur dalam semua perkara dalam bersahabat pasti dan insyaAllah dengan sendirinya persahabatan tu boleh menjadi indak ye dok... gaduh adalah harus ok dalam berkwan,,,aku??? selalu n sentiasa gaduh2 manja ngan along (member baik setakat ni) tapi pandai2 lah kawal ek...ari ni gaduh...esok baik...comeellll jer kalo macam tu kan hehehehehe...
semoga kite semua baik2 jer...aku sentiasa doakan korang ek....

nota: indahnya hidup ni kalo saling memahami.....:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)