Monday, March 14, 2011

makan yang ringkas dan segera

dahhhh
malas nk sedey lame2
sedey dalam ati jer
huhuhuhu

meh kite citer bab makan plak
kate kuat makan
harus rajin bercerita pasal makanan okeh
semalam
balik2 keje
terus masuk dapur
sebenarnya perut ni dah kenyang
tapi kenyang die tu lain macam sikit
sebab bukan kenyang nasik
hehehehe
kata tak leh berpisah ngan nasik kan
hahahha

masuk2 dapur jer
buke periukkk
ohhh noooooooooooooo
gulai kenduri khawin lagi
tak sukeeee ok
bukan tak suke
tapi dah kalo hari2 ko makan mende alah tu aje
apa ko rase
dah tentu2 lah puas + muak kan
aku pun macam ermmmm takpelah tak makan
bukan lapo sangat pun

tibe22222
jengjengjeng
hahahahha
leh aku wak lawok bodoh kan
huhuhuu
aku terpandang
lah ikan kukus
pastu aku tengok plak ade lada jarum ni
urmmmmmmm
lantas senyummmm sampai ke telinga
ko tahu apa aku buat
meh kite tengok gambar
ni laju2 masuk bilik ambik anset
nak ambik gambar
hahahhaha
dah tu....
korang gak nak nengok kan
seeeeee betapa sayangnye aku kat korang
semua bende nk share :P


heheheheheh
kelakau aku kan
aku memang suka makan macam gini
senang kan
lepas ko kopek2kan ikan tu betul ke dok ni hahahaha (dalam bahasa ganu perelai)


letak lada jarum
ikut suka
aku punye tak pedas sangat ni
jimat lada jarum :P


tumbuk2
sampai lumat
hehehehe

tadaaaaaaaaaaa
dah siap



aku memang suke makan macam ni
tapi yang ni tak best sangat
sebab ikan ikan kukus
ce kalo ikan bakar atau ikan goreng
bestttt

terus rase tiktiktik air liur meleleh hahahhaha

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)