Wednesday, March 2, 2011

pening

samat pagi semua
ntah kenapa pagi ni berat je badan nak bangun pagi
dah lah adek2 buat hal
dah tahu time pukul 7 pagi tu mmg time aku kene nagnto deme ke sekolah
tapi still bangun lewat lagi
uiiihhhh hangin jugak aku pagi ni
tapi x delah memanjang hangin tu
buat2 hangin depan adek2
bajet esok diorang bangun awal
tapi tak de maknenye
selagi tak dikejutkan
selagi tu lah melingkar dalam selimut

ermmmmm kate pagi2 sejuk
bukan setakat budak jer susah nak bangun kalo pagi2 ni
yang nak jadi bapak budak pun susah nak bangun pagi ok :P
so i terpaksa lah kejutkan pagi2
pagi mesti cari anset
nak buat ape?????
of kos lah nk calling2 my sayang
nak pastikan dia bangun pagi
die tu kan payah nak bangun pagi
hehehehhe

macam dah lari tajuk asal je ni
hahahahha
kalo dah cakap pasal die terus kepala yang pening tak jadi pening
boleh?????
hahahahhaha

tapi betul lah
pagi ni aku pening jer pale ni
pening mesti lah kepala kan...
hehehehhe
tak tahu kenapa
semalam dah telan penadol 2 bijik
tapi pagi ni sakit lagi kepala
padahal makan penadol bukan untuk sakit kepala
tapi untuk sakit mata aku ni
uihhhh macam2 dah sakit aku ni
siyessss
badan pun lenguh2 jer
kenapa ngan aku ni ek
rase nye aku nk kene rehat cukup2 ni
tapi rasa macam dah cukup rehat
terlebih rehat dah ni
huhuhuhu

ke pasal semalam
semalam aku tido mmg tak lene
kejap kejut
kejap2 kejut lagi
ntah lah......

mintak2 tengah hari ni ok sikit lah
tak suke macam ni
yyyyyy?????

sebab kalo fizikal kita tak sihat
maka mental secara automatiknye akan menjadi tak sihat jugak
dan seterusnye mempengaruhi keadaan sekeliling kite neh
hahahaah
skema sangat ayat aku kan
hahahahha

apa2 pun doakan aku ok2 jer ek


gambar adalah x de kene mengena ngan tajuk asal
untuk tatapan korang jer
mane tahu ade yang rindu nak nengok aku
hahahahha

bye.......
cu................

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)