Tuesday, March 1, 2011

rindu

salam semua
isssyyyy macam malu plak
lame dah tak update blog sendiri ni
huhuhuhu
banyak bende yang aku kene buat
sori sangat2 kat korang yang tertunggu - tunggu entry dari aku
kalo ade lah
aku sangat hargainya heheheh
sebenarnya aku buke gak blog ni
jeling2 macam gitu lah
pastu tutup....
motif: untuk hilangkan rindu kat korang lah
hahahaha

ermmmm
penat sangat bulan 2 ni
macam2 pgram nak kene settle
nak kene pikir
nak kene attend
nak kene buat yang terbaik
macam2 lah
bulan tiga belum tentu lagi
kejekejekejekeje

tapi kan...
sebenarnya sekarang ni blog dah jatuh no 2 dalam hidup aku
heheheheh
korang tahu kenapa
dah ade orang rampas kedudukan blog aku ni
ishhhh bukan makne aku dah x sayang blog ni
tapi sayang kat si die tu lebih sikit lah
hehehhehehe
hati ni bunga2 jer
time ngan blog dulu pun bunga2 gak
tapi ngan die ni bunga2 die lain macam jer :P
hahahaha

harap korang paham ek
hati tengah bahagia sekarang neh
weiiii bukan nk lupa daratan
tapi baru nak belajar merasai nikmat berkasih sayang
dengan sidie
hhuhuhuhu
malu aiiiii
hahhahahha

sape????
nanti lah i kenalkan kat u olllssss semua
aikkk dah pandai iiii uuuuu dah skang ni kan
hehehehe

korang doakan aku ngan die ek
moga2 hubungan kami berkesudahan dengan bende yang baik2 jer
kalo aku jarang update pasni
harap maklum lah yer
hahahhahaha

ni luahan rase paling berani aku kat blog
tapi still tak berani gak
sebab identiti sidie masih dirahsiakan
yang tahu tu tahulah
yang belum tu jgn riso
next story i share k
hehehhehe

nota: life is beautiful when somebody cares......

gambar tuan blog yang tak bape nak lawa...


gambar adalah xde kene mengena ngan cerita diatas ek
kat belakang tu opismate merangkap abang angkat :P
alah budak yang selalu masuk dalam citer saya sebelum ni tu
heheheheh

k kalo rajin ade lagi cerite pas ni
kalo tak...
sila paham2 sendiri yorrrrr

dadadaddadaada

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)