Tuesday, March 1, 2011

kalau dah sayang

heheheheh
rajin tak aku hari ni
aku nak update sekali harung ni
kalo nak harap aku update hari2
takiut tak tercapai plak hasrat tu nanti
so tgh rajin ni maka aku pu mengupdate lah
hehehehhe

aku kalo dah sayang macam ni lah
aku akan jaga betul2
ape????
plissssssssss ok
bukan bende bernyawa pun ni
hehehhe
tetapi sesuatu yang amat berharga
bagi aku lah
jeng22222
tadaaaaaaaaaaaaa

buku novel u olllsss
aku ni penggemar novel sebenarnya
tapi tak de masa sangat nak baca sekarang ni
ni pun belum baca lagi
jom kite tgk aku pakaikan novel aku ni baju
baju lutsinar tu
cekci.......


hahahhahha
gilosssssssssssss hahahhaha


tengok...
gigih aku kan
membalut buku kesayangan aku nih
sebenarnya ni novel kedua aku beli hasil titik peluh aku ni
sobsobsob
maklumlah
dulu2 tu x de duit
sooo tengok je lah novel2 ni kat rak buku kedai buku tu
huhu

dahhhhhhhhhhhh
tak nak sedih2 lagi
bersyukur dengan apa yang ade sekarang
hidup harus pandang ke depan ye dok
tapi sekali sekala kene pandang belakang gak
untuk pengajaran dan peringatan di masa hadapan
hehehehe
tetibe jer kan....


tadaaaaa
dah siap balut
comel kan kulit buku ni
macam buku kanak2 jer
isi dalam tak tahu lagi
sebab???

sebab tak baca lagi....
huhuhu

owhhh satu lagi nak kongsi ngan korang
aku sangat tak suke tau
bile aku beli buku
pastu ade orang pinjam
n then buat lupe2 nak hantor
uihhhh sakit ati tau
majalah 2 pun macam tu
aku mmg selalu beli majalah mingguan wanita tau
aku suke jer tengok tersusun kat rak buku kat umah tu
tapi bile sekali2 cek ade yang hilang,,yang koyak ke
sentap jugak hahahhaha
ntah peel aku yang ni mmg xleh nak ubah
x suke kalo buku2 ni dipersia-siakan begitu saje
cewahhhhhhhhh ayat aku tak leh tahan tu
hahahahha

begitulah ceritanya kalo dah sayang kan

hati kalo dah sayang...ermmmmm............

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)