Thursday, March 24, 2011

ketemu lagi

hai korang semua
rindu aku tak
isskkkkk malu aiii
hehehhe
aku egatkan bulan mac ni berderet lah aku nye story
tapi tak jugak menjadik
huhhuhuu
bukan ape....
nak sangat update n share macam2 cerita kat korang
tapi tu lah
banyak sangat yang membantutkan niat murni aku ni

ye lah....
tibe2 aku nak update
time2 tu jugak aku ade keje lain
pastu dok gedik2 nak updet
ishhhhh mane kad reader ni nak transfer gambar
plakkkkk
mane leh citer tanpa gambar
tak syokkkkkkkkkkkk
hahhahaha
kan nak story2 sikit
tengok2 pc aku dah keras..hang agaknye
boleh???????

ni lah sebab aku tak berapdet bagai ni
pastu plak kad reader aku ade org pinjam
tak anto2 lagi2
huh nyampah
kata nk pinjam 23 ari jer
ni dah nak seminggu dah ni
huhuhuhu
x sukeeeeeeeeeee
pc aku plak satu hal
kejap ok
kejap tak
hahhhhh sekarang ni die tgh tak ok
ntah ape ke masalah pun tak tau
tak leh nak connect line internet
tensi jer aku
ni pun aku updet gune laptop buruk aku je ni
hehehehhe
buruk2 pun banyak sentimental value niiiii
hahahhaha

aku ari2 buke blog
tapi malas nak update jer
ye lah dengan semua masalah tu
sedikit sebanyak menganggu konsentrasi aku ok nak menulis k
hahahahha

ermmmmmm
ni aku nak ucap bebanyak terima kasih kat silent reader aku
egatkan xde orang baca
tapi ade gak upenye orang baca blog aku ni ek
thanks semua
tak jemu2 memberi semangat kat saya untuk terus berkongsi sebarang cerita ngan korang
anddd kalo korang pun ade blog
kongsi2 lah kat sini yer
hehehehehe

ok dah
tu jer dulu untuk kali ni
byeeee

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)