Sunday, April 3, 2011

cerita pagi ni

salam 3 april semua
hehehehe
segan mak cik tau
maklum lah
dah lame tak jenguk blog sendiri
susah sangat sekarang ni
macam2 hal sampai nak jenguk blog sendiri tertangguh-tangguh
huhuhuhu

tapi takpelah
janji dalam sebulan tu
aku menjenguk jugak
intai2 jugak
kalu terajin aku hapdate
kalo termalas paham2 lah yer
harap maklum
huhuhuhu

owhhhhh
sebenarnya nak citer hal pagi neh
owhhh sungguh dahsyat ok
tapi tak de lah dasyat sangat
cume untuk diri sendiri
leh lah korang tepukkan tangan untuk aku
sambil ucap syabasssss bete
hahahahha
budussssssssssssss je kan
hahahahha

macam ni
aku punye ansuran bulanan moto tak berbayar lagi
aku punya lah berdebar
takut2 lah orang AEOn kredit tu call
bukan ape
sebelum ni kan rekod bersih
x delah masalah untuk hal pembayaran
tapi ntah macam mana bulan ni
lambat sikit
lewat sehari jer
sebelum tu...semalam dah suruh adek tolong byarakan
ermmmmm
katanya ramai orang
ntah ye ntah tidak
bukan tak percaya kat adek sendiri ni
tapi ye lah
die pun byk hal semalam
jadi malas nak paksa2 die ok
kakak yang baik ni
hahahhaha

pastu terus tekadkan dalam diri
lepas ni tak nak susahkan sape2 dah
terus berazam
esok pagi (hari ni lah )
aku nak pegi gak bayar
tak kira hujan ke panas ke
hahahha
aku nak gi gak bank inn kan duit kat may bank

terus bangun pagi
semangat nak gi kuala berang
pungpangpungpang
siap......
hahahahhaha
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzassssssssssssssssssss
merempit ni...nak gak bagitahu
heheheh
mane aku ade kete kan.....

sampai2 kat maybank
bank belum bukak
owhhhhhh aku sangat menyampah disitu
yelah dah aku beriya2 nak cepat
tibe2 leh tak bukak
untuk perhatian semua mesin mesin atm yang nak bank in kan duit tu dok kat dalam ek
tapi yang kuarkan duit kat luar
heheheheh
soooo nak transfer duit ke hape ke kene time opis hour
harap maklum
tapi ni mungkin may bank kat kuala berang je kot
kat lain tak lah macam ni
adelah tu reason diorang kenape buat macam tu
malas lah nak komen lebih2
huhuhuhu

panjang tak aku nyer citer
heheheheh
ade lagi ni...

pastu dalam 9.15 macam tu
diorang bank pun bukak
pak cik mak cik yang mmg dah ade kat situ nunggu nak masuk
berebut2 korang tahu
aku???
tolong sikit nak rebut2 ni
aku wak2 cool je masuk
hehehe
sudahnye aku beratur yang ke 6 7 macam tu lah
takpe lah...tapi dalam hati ade gak takut
korang tahu aku takut ape
2 perkara
ce teke aku takut ape
hahahahahha

mesti x leh jawab kan
meh aku bagitahu
hahahahaha

pertama....moto aku
ye lah...moto dok kat luar kan
aku tak kunci
lupe nak bawak kunci
jadi aku just kunci kat tengkuk muto jer lah
aipppssss moto pun ade tengkuk ape
hahahhaa
dalam hati doa je manjang jangan lah ade orang berkenan kat moto burok aku tu
tu je lah harta yang aku ade
hehehehe
Alhamdulillah...selamat
xde orang ambik pun
aku jer risau lebih
hehehhe

yang kedua...
ni lagi dahsyat ni
pistttt meh nak bisik sikit
malu nak bagitahu ni...
hahahhha
rahsia ni tau
jangan bagitahu kat orang lain
hahahaha
macam ni...sebenarnya aku ni x pernah lagi buat bayaran melalui bank in duit ni
selalunya aku bayar kat kaunter AEON kredit jer
kire ni yang pertama lah aku buat sendiri
aku ni name jer balajo tinggi
tapi jakun nye banyak lagi
hahahhha
pastu dalam hati ni riso manjang
takut tak menjadik
pastu ko tahu ape aku buat
heheheheh
kat depan aku ade dua orang laki2
mungkin sebaya aku atau tua sikit dari aku
tengok macam orang keje pusat kesihatan
aku tengok diorang punya uniform
sama ngan pak su aku...
pastu kan buleh aku cuit bahu salah sorang dari budak dua orang tu
hahahaha
pastu aku ngan wajah manis dan tak bersalahnye berkata

"nanti leh tolong saya bank inn kan duit tak,,saya tak berapa pandai,,pertama kali"

ehhhh nape tibe2 cakap luar plak ni
hahahahaha
pastu encik tu pun jawab

"boleh,,,nanti saya tolong"

terusss lega....
pas siap tu lju jer ucap tq kat encik yang dua orang tu
tapi kesian die
pak cik yang belakang aku pun mintak tolong die tunjukkan cara nak masukkan duit
member die siap perli2 lagi

"ko keje sini ker"

hahahahah
pedulik aku
janji aku punye da settle
hahahahha
pasni taknak suruh2 orang dah

pas siap segala tu
terus laju2 start moto balik
opssssssss bukan balik
nak masuk keje daaaaaa
dah lewat dah
tapi setengah jam jer
halal lah ek
hehehehehe

thennnnnnnnnn
aku terus pulang dengan penuh keriangan
dan sepanjang perjalanan aku terus berazam
lepas ni aku dah tak mahu susahkan sape2 selagi aku mampu buat sendiri
bak kata pepatah
"dimana ade kemahuan
disitu ade jalan
nak seribu daya
mahu seribu cara"


......ntah kenapa sekarang cepat sangat teremosi dengan diri sendiri......

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)