Tuesday, April 12, 2011

bila marah

ermmmmm
tumpang lalu...
leh tanya tak
hehehhehehe

macam ni.... bila korang marah
korang buat ape eh
kalo korang marah
efek tak kat muka korang
kalo korang marah
korang nangis tak

saje jer nak tanye
sebab sekarang aku macam sentap jer ngan seseorang
ntah kenapa
kalau ngan dia
bende sikit pun nak sensitif
padahal bukan ape2
aku jer lebih2
bodoh sangat aku rasa time ni
tapi nak gak marah

huhuhuhu
kalo ade orang kat sebelah aku ni
kompen die tahu aku tengah marah
heheheheh
ehhhh leh ketawa plak
nampak sangat mengade lebih kan
hahahhaha

ni muka budak mengade2...

bukan ape
aku pun tak paham ngan diri aku skarang ni
sikit2 nak majuk
sikit2 nak rasa ati
sikit2 nak nangis
emosi tul lah
ade ker orang tahan ngan aku ni
heheheheh

tapi siyessss
kalo aku nak marah
memang automatik muke aku akan berubah
dari ceria berseri terus kelabu asap
bibir dah tak manis dah,,masam macam cuke jer jadinye
pastu mesti diam,,,kelu seribu bahasa
kalo korang cakap ngan aku pun time tu
memang akan sakit ati
mesti aku jawab acuh tak acuh jer
tu pun kalo jawab
kalo tak...ntah lah....
kalo nak parah lagi
ade lah air mata yang keluar
ko tak yah bagi nasihat apa lah kat aku time ni
kompen tak jadi
ko cakap sikit
mesti air mata tu meleleh-leleh jer
drama harus lebih ok
hahhahahah

ntah lah
menurun sapa pun aku tak tahu pangai buruk ni
tapi tu lah aku...

sangat hodoh ok time marah
tapi cer time hepi
heheheeheheh

korang bayangkan sendiri lah
malas nak cakap....

ok tu jer nak bagitahu
mood adalah kelaut
jadi ni jer yang aku leh tulis
sekadar menyejukkan ati yang tgh panas ni
panas lah sanagt
konon.....

padahal diri sendiri yang terlebey emo,,manje kededek....eh betul ke ni.....

note: kutuk diri sendiri untuk peringatan adalah harus

warning:jangan marah2 selalu yer,,,bahaya untuk jantung *pesanan penaja*

nak tengok muke hodoh saya tak
sangat hodoh k
ni lepas gaduh ngan seseorang
kecik ati pun yer
marah pun yer
pastu terus nangis tak semena-mena
buat malu jer satu umah tahu
huhuhuhu
manjer.............


macam mane?????
comey tak
hahahahhaha

sekiannnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)