Wednesday, April 20, 2011

sesuatu jer...

hai selamat pagi semua
korang apa khabar
aku???
sihat seadanya heheheehe
meh nak hati ke hati sikit ngan korang
heheheeh
tetibe kan
mmg tak malu aku neh
dah lah lame tak berupdate
tetibe nak hati ke hati plak
hehehehe

tak de
ni kejadian semalam
ntah kenapa
sejak berlaku peristiwa semalam
hal yang melibat kan kerjaya dan masa depan
aku rasa makin sayang sangat kat die
macam x de kaitan kan
kerjaya, masa depan dan die...
siyessss
ntah lah
setelah apa yang berlaku kat kami
aku rasa makin dan sangat sayang kat die
tak leh nak bagitahu macam mana
hati jer leh rasa bende ni

korang pernah rasa tak macam aku ni
semalam masa dalam kete
kami borak2....
macam - macam
untuk pengetahuan korang
aku paling suke dating dalam kereta
heheheh
ntah kenapa lah
mungkin masa ni tak de gangguan kot
dan kami bebas untuk bercerita ape2 pun
bukan buat ape2 ek
jangan notyyyyyyyy
hahahahahaah

masa sembang - sembang itu ini
sembang hal kami
hal kerja kami
tetibe die kate
kesian kat aku
sebab dapat die
yang tak de ape2
pastu die tanye plak aku
boleh ke aku tunggu die
pastu die tengok jer aku
masa tu aku sangat rasa sesuatu
ntah rasa apa
tapi macam nak nangis pun ade
dont say like that lah sayang....
im here always wif u....
huhuhuhu

dan sejak semalam
aku pikir jugak lah
dan aku tak tahu apa yang aku rasa
yang pasti makin dan sangat sayang kat die
tak nak tengok die susah hati
tak nak dia bimbang lagi

sayang..
kalo awak baca ni
awak jangan bimbang
kita usaha lah untuk masa depan kita
saya sentiasa sokong awak
tak kisah lah apa orang nak kata
saya tahu siapa awak
moga dipermudahkan perjalanan kita
dan berkesudahan dengan perkara2 yang baik
semoga rasa cinta dan sayang kita berkekalan
amin
sayang awak.....

sori lah kalo entry kali ni aku macam over sikit
saje nak luahkan apa yang aku rasa
kalo ade yang meluat nak muntah ker
geli gelemang ker
aku mintak maaf banyak2
lain kali aku tak buat dah entry macam ni
huhuhhuhuh
tapi kalo hati dah kata nak buat jugak
macam mane ek??????



sekian....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)