Monday, April 11, 2011

sekembang bunga ditaman

hai selamat pagi semua
mood adalah sangat baik hari ni
secerah cuaca hari ni jugak
huhuhuuhu
kenapa
nak tahu ker
heheheehhehe

macam ni
tadi,,lepas siap2 nak gi keje
aku turun lah bawah
kat tempat jemur kain
hajat tu nak gi borak2 jap ngan mak aku
pastu tibe2 mak aku terus tegur

mok :lawo nye .....

apa perasaan korang kalau mak korang cakap macam tu
pastu aku macam jual mahal sikit lah

aku: lawo nape gak mok eh

mok : anak saya memang lawo...dari dulu lagi

terus rasa kembang dalam hati
tapi terharu pun ade
tapi kaver2 depan mak

aku apa lagi senyum lah memanjang
hehehehehe
bukan apa
bila mak aku puji macam tu
aku rasa aku ni macam budak lagi jer
rasa kecik jer selalu
urmmmmm best kan time kecik2 dulu

mungkin mak aku ni anggap aku ni budak lagi kot
kan aku dah citer sal ni
korang carilah entry pasal mak aku anggap aku n adek2 macam budak lagi
walaupun kami semua dah besar panjang:P

soooooooo
dengan pujian yang tak seberapa tapi penuh makne itu
maka mood aku hari ni adalah sangat baik :)

semoga Allah terus memberkati ibuku yang tercinta Puan maimun Binti Salleh........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)