Tuesday, April 26, 2011

bertukar

heheheheh
hai semua
sori lah
sejak dua menjak ni saya agak malas nk update
tak tahu kenape
malas sangat2 huhuhuhu
tapi ari ni dalam malas pun
saya gagahkan diri gak
untuk menulis
malas nak layan perasan malas ni
?????????????
boleh ke aku wat ayat macam tu
hehehehheh


okkkk
baru2 ni ade lah seseorang yang menegur saya
die tegur bab kulit muka saya
katenye muka saya nampak kusam
tak bermaya
ehhh ye ke
tapi saya tak nafikan
mmg betul kate2 beliau itu
tibe2 beliau
hahahaha
nanti aku kenalkan kat korang siapakan gerangan beliau itu
huhuhuhu

then die pun risik2 lah aku
produk ape yang aku pakai
aku pun pung pang pung pang
citer itu ini
pastu die pun suggestkan aku satu produk
produk dah lama
tapi mungkin baik untuk aku
murah jer daripada roduk sebelum ni
tapi aku tak kisah
sebab aku nk cantik kan
heheheheh
siyesssss
ni pengakuan paling jujur ni

ehhhh morang tak nak ke nampak cantik????
huhuhuhu
aku ni dah ade orang tolong rokomen kan
beritahu baik buruk semua tu
so apa lagi
tak salah kalo mencuba
lagi pula aku ni cepat no termakan pujukan
hahahaha
makanya dengan rela aku telah menukar
daripada produk bioessence

terus ke produk safi



hehehehehe
bagus kan
selain daripada merawat wajah daripada kusam
ke wajah yang segar bugar + berseri-seri
aku leh jimatkan duit
huhuhuhu
untung kat aku gak

to kak nor
pakar kecantikan aku
thanks a lot
anda telah menjadikan hidup saya lebih bermakna
hahahahhahahahhaha
kalo die baca mesti gelak guling2 ni
mulut kompen buke besau2
hahahahahha
hah???????????
nak kenal kak nor...
hehehehe
yang tu nanti naaaaa

doa2 kan wajah saya kembali berseri-seri
muda remaja ok.....

wekkkkkkkssssssssssss
dah macam apa kan
putih melepak
hahhahahah
saje nak perasan lawa

x pe kan...........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)