Wednesday, April 6, 2011

my latest face

dah lame rasenye tak tempek muke sendiri kat blog ni
asyik bercerita tanpa gambar jer
mane best....
ermmmmm nah aku kasik tengok gambar tebaru aku
muke ari ni
tak sampai sejam aku ambik ni
panas2 lagi dah kasik tempek kat blog ni
hahahhaha

silakan tengok kawan2 semua
ade perbezaan tak korang rase dengan sebelum ni
ke memang betul
aku dah bam bam sekarang ni


hhuhuhuhuu
memang sah lah
aku dengan sendirinya mengesahkan bahawa
memang dah tembam muka aku ni

patut lah ade orang dok geram jer tengok pipi aku neh
hahahahah
semalam nasib sempat megelak
kalo tak
kene lah cubit
huhuhuhu

korang tahu
lately kawan2 saya sangat melampau ok
tanpa segan silu
suke2 jer kate saya gemuk
sakit ati jer
siap ade yang tanye apa petua nak jadi macam saya
ade jer yang nak kene tampaor kan

tapi nasib kawan2 tu aku dah tahu pangai diorang
ce kalu orang lain yang kate aku gemuk
mau sentap ok...

hahahhaha
ape2 pun hidup kene hepi ngan diri sendiri
barulah kebahagiaan tu datang dengan sendirinya
tak ke gitu....

hehhehehe
sekian

current mode:rajin
note: mane die ni...senyap jer,,,nk kene ni huhuhu

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)