Monday, April 4, 2011

gemuk

aiii korang,,,
ermmmm macam mana nak bagitahu ek
sangat tak suke cakap hal ni
tapi nak gak bagitahu
heheheh
macam ni
ermmmm korang tahu lah
aku mmg gemuk kan :(
hehehheeh

pastu baru2 ni
ade beberapa orang member aku cakap
aku makin gemuk
heyyyyy sori exuse me k...
mane ade gemuk
i biase22 je lah
ayat orang tak nak ngaku neh
hahahaha

pastu ade lah suare2 sumbang cakap
yelahhhhh...orang tengah bahagia macam tu lah
habis orang tak bahagia tak gemuk ek..
apekehellll
ko egat sebelum ni aku tak bahagia ker
huhuhuuhu

pastu kan aku macam nak sedapkan hati sendiri lah ni
aku sembang2 lah ngan kak su member aku
ni dialog aku ngan die

aku : kak su...orang rase orang tak gemuk sangat,,sebab baju xdok pun ketat..ok jer lagi

ko tahu ape die jawab

kak su: doh saa...baju awak kan besar2......

rrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhh
tensi ok
baru nak manje2 bagitahu
konon aku tak gemuk
boleh die tambahkan risau aku lagi
hehehheeh

ker mmg aku dah gemuk
konfius la

tapi cek su aku cakap aku dah kurus

ni menambahkan kekomfiusan aku neh
hahahahhah
selera makan mmg menjadi2 sekarang ni
mane tak nye
asal malam ade je makanan yang best2
mane tahan kalo mak yang masakkan
mesti nak jugak walaupun dalam ati dah nekad tak nak
akhirnya jadi nak jugak
tambah lagi kate2 peransang mak aku

"makan lah...tak gemuk2 eh"

hahhahahaha
ko tengok mane lah aku nak tolak kan

tapi aku malas lah nak pikir sangat hal ni
yang penting aku selesa ngan diri sendiri
pedulik ape orang nak kate
asal ati senang....

satu lagi......yang penting die soke...katenye 'pipi' ade...owhhhh sangat noti kan hehehehe

note: azam baru nak kuruskan badan..tapi...boleh ker?????

2 comments:

  1. wahahahaha, ko xgemok la gemok. opsssss, memain je

    ReplyDelete
  2. nyampoh lah mu ni dek dah....hahahha

    ReplyDelete

komen sikit :)