Wednesday, April 27, 2011

salah saya kot....

huhhhhhh
panas tol cuaca ari ni
kat tempat korang macam mane
ermmmmm
ade nak citer sikit ni
korang leh tolong baca tak
apa yang nak aku ceritakan ni
boleh lah ekkk
boleh lahhhh....
demi aku yang hina lagi ......:P
owhhhhh terlebih sudah

macam ni
ni kejadian hari ni
ntah macam mana aku teremosi plak
mule2 tu elok jer
pastu aku gatai sangat nak bercakap sesuatu perkara
yang dah sah2 bila aku ungkit bende ni
mesti aku akan marah
opsssss bukan marah cume terkilan

dan tak semena - mena dah ade yang terasa...mungkin lah
aku tak tahulah kawan aku merangkap abang angkat tu terasa ke tak
aku just nk inform jer kat dia
kebetulan dia pun terbabit sama
last2 aku plak rasa nak marah
habis tu..
die yang dok provokasi kan aku
kasik aku marah
hahahhaha
sapa suruh
dah tahu aku ni jenis panas2 tahik ayam
ehhhh betul ker
x kisah lah
pastu die leh provok2 aku
kasik aku panas
pastu bila aku diam jer
die plak buat aku rasa bersalah
huhuhuhu
ntah lah
diam tu bukan bermakna aku marah lah cik abang ehhhh
diam aku diam nk tenangkan hati yang tengah berduka
chewahhhh
time aku diam ni plis jangan ganggu k
kalo tak kompen aku akan nangis
pastu mesti mulut aku akan cakap yang bukan2
padahal hati bukan nak cakap bende tu pun
tapi oleh kerana mengada yang lebih
maka terkeluar jugak kata2 yang mungkin boleh mengguris hati orang
huhuhuhuu
tulah aku
hodoh sangat pangai


tapiiiiiiiiiii.........
aku kot yang salah
terlebey emosi
habis tu....ko boleh ke bila ade orang kata yang bukan2 kat ko
bukan kat ko....kat orang yang ko sayang
ko nak diamkan je ke
ok fine...kite diamkan
tapi aku ni
tengok bende dan orang gak
nak bising2 pertahankan yang sebenar
ingatkan bila ngan abang angkat ni x jadik hal
rope2nye die plak lebih2
niat nak just bagitahu
tapi lain plak jadiknya
huhuhuhuhu

soooo..
macam mana ni
harus saya teruskan hidup seperti biasa atau gimana ni
hahahahhahahhaha
dah sahhhhh aku dah kecelaruan emosi ari ni
kate sedih pastu boleh ketawa plak kan
huhuhuhuhuh

malas lah nak pikir
anggap je lah ni sebahagian daripada adat resam dalam berkawan
tak semua nye manis kan
kene ade gak masam2 sikit
lagipun mungkin diorang bergurau jer
tapi aku yang terlebih2
huhuhuhu

sori semua yer..
bukan aku sengaja pun
dah tetiba rasa nak marah datang
bukan leh sekat2
huhuhuhuhu

to abang angkat,,soriiiii sangat2
awak tak mintak maaf lagi pun ngan saya
hahahahhahahahhahaha

budusssssssssssssss je kan aku neh

byeeeeeeeeeee

note: thanks to my sayang...macam2 buat lawak nk suruh saya ketawa,,hahhaa

bosan kan aku nehhhhhh.... :(

note

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)