Thursday, March 3, 2011

mengharap bahagia dihari esok

esok kan ari jumaat
sooooo hepi ok
kenapa???
korang tahu
dalam tahun ni
esok lah ari minggu aku x de program
maksud aku program berkaitan kerja lah
heheheh
hiphiphoreyhoreyhorey
terus egat lagu sudirman
hahahaha

esok aku nak bersenang2 jer atas lembek
nak tido sampai tengah hari:P
boleh lah sangat
hahahahha

tapi aku harap esok hari bahagia lah untuk aku
setelah hari2 minggu ku dipenuhi oleh banyak aktivti
owhhhhh bahagia sungguh rasenye
tak sabau nak tunggu habis keje ni
hehehhee

tapi kan...
tapi lagi
jap2 tapi
sikit2 tapi
huh tensi aku
hahahahaah

tapi..........
kang kalo x de keje aku boring
macam mane tu
kalo ade keje aku merungut
penat lah
xde masa lah
macam2 lah aku neh
ker aku ni jenis x bersyukur
owhhhh nononono
xleh macam tu

hidup kene bersyukur sentiasa wey
hehehehhe
barulah kehidupan ok
ye dok gitu
hahahahha

selamat berhari minggu untuk semua yang hari jumaat tu hari minggu deme

heheheehe

pist no war.....

note: esok leh golek puas2 ngan yang tersayang hahahha
extra note: gatal vs galokssssssssss

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)