Thursday, October 28, 2010

adekku dah besar

jap jer rasenye
liplapliplap
dah besar rupenye adek2 ku
huhhhhhhhhhhhh
nampak sangat aku dah lama tak perhatikan adek aku
maksud aku perhatian yang betul2
siyessss.........
kalo diingat2 kan
dah lama aku tak duduk nengok adek aku pergi sekolah
dah lama tak makan sama2 ngan adek2 aku
dah lama tak gaduh2 ngan diorang
dah lama tak tengok tv sama2

macam bizi beno kan aku ni
kalah PM gayanye
hahahahah
xdelah...
kalo aku ade kat rumah
adek2 aku plak takde
kang kalo dioramng ade
aku plak yang takde
macam mane tu ekkkk

ni aku nak cerita sikit sal adek2 lelaki aku
aku ade 3 orang adek laki2 ni
semua nye nakal,,degil dan macam2 lah
dah namenye laki2 kan
harus perangai nakal tu ade
kalo tak x namenye lelaki
heheheheh

pagi tadi tergerak hati aku
lepas subuh aku x tido
aku dok kat ruang tamu jer tengok gelagat adek2 nak pegi sekolah
macam2 ragam la wey
patut la mak aku pagi2 selalu jerrrr
potpetpotpet
hahahahah
adek aku yang muke bulat tu yer
harap maklum
hehehehe

yang abang tu
abang ni adek lelaki first aku
kalo dalam pamily die yang ke empat k
dok sibuk suruh mak aku iron baju sekolah lengan panjang
padahal mak aku dah iron yang lengan pendek
boleh x nak pakai
ok,,,,mak aku pun iron lah
aku koser nak layan ehhhh
pastu aku tengok jer
lepas pakai baju semua
dok telek2 muke kat cermin
sikat erambut pun ade gaya dah
siap sembur minyak wangi
deodoren bagai
aku macam x percaye weyyyy
ntah lah

dari gelagat die tu aku tibe2 terpikir
dah besar upenye adek aku ni
bile aku usik2 die dah ade mak we ker
boleh die sengih2 malu kat aku
adek aku ni umur 17
bulan depan ambik spm
mak aku plak tambah
tak lame dah tu
tak lame ape aku x tau
hahahahah

yang sorang ni plak x gi sekolah sebab dah habis exam pmr
yang ni memang dah terkenal dengan sikap kemas
suke smart2 kalo time nak kemana2
die pun bersiap bukan main
kate nak gi jage kedai surat khabar jer
tapi die punye bersiap macam nak gi kemana jer
aku senyummmmmmmmm je memanjang tengok adek aku ni
tapi aku x pelik sangat kalo si alang ni bergaya
sebabnye memang peel die dah macam tu
barang2 die x leh sentuh
x suke kongsi2 youuuuuuuuu
kalo ko ambik gak
jawabnye moncung mulut tu boleh diikat lah
that why dalam pamily aku die digelar mulut itik
pantang salah sikit muncung
pantang salah muncung
kan kalo aku kerat muncung tu baru tau
huhuhuhhu

budak gemuk ni pun dah pandai sekarang ni
baju2 dah x nak baju kiko ker
baju kiki lala ker
x nak yang ade cop jenama kanak2
dah nak pakai baju macam abang ngan alang jugak
nak pakai jam tangan lah
hape lah
seluar dalam pun dah x nak
nak pakai boxer semua tu
gerammmmmm jer aku kat die ni
xpelah dekkkkk
proses pembesaran lah tu
kan tak normal plak ko neh
hahahahhaa

nilah adek2 lelaki kesayangan saya
walau macam mane nakal dan peel yang ntah ape2 budak2 ni
tapi saya tetap sayang kat diorang ni

kak harap abang, alang ngan adek
belajar betul
dah besar nanti jadi orang berjaya
berbakti untuk mak ayah dan kakak2 mung ni
hehehehe

errrmmmmmmm
dah besar rupenye adek2 aku yer
kalo adek2 aku dah besar....
maknenye......
maknenyerrrr.....
maknenyerrrrrrrr....

aku dah TUA kerrrrrrrrrrr

ohhhhhh tidakkkkkkkkkkkkkk

:P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)