Tuesday, October 26, 2010

akhirnya...aku bagitahu jugak

panjang tak tajuk entry kali ni
ntah lah
rase nak tulis gak pasal ni
hari ni aku bagi gak adress blog aku ni kat seseorang
aku nak die baca
sebab dah lame no die mntak kan
ntah kenapa ari ni tergerak hati aku nak bagi
mungkin dari situ die tahu
aku ni orang yang macam mane

aku pun tak paham
kenapa aku tulis blog ni
n then aku x nak orang baca
maksud aku orang2 yang aku kenal lah
mungkin aku x layak lagi nak digelar blogger kot
memang tak layak pun kan
dengan kepandaian yang secotek ni
apalah sangat kan

lagipun bukan best pun blog aku ni
ermmmmmmmmmmm
tibe2 rase down dengan diri sendiri
kenapa ni??????
tak paham lah

tolonglah datang angin ceria
angin semangat
angin hepi
angin kebunga - bungaan
datanglah
marilah
aku seru namamu
hahahahahhahaha

nak ketawa cam dulu
sape - sape ade lawak
leh tolong ceriakan aku
plisssssssssssss

tibe2 nak nyanyi lagu aishah jer
jom nyanyi sama2
lagu tajuk wajah tu
korang reti tak
kalo x reti buat2 reti k
jom nyanyi
dengan penuh perasaan yer
1,,,,2,,,,3,,,,

Setenang air di kolam Begitu wajahmu
Gelora hati di dalam
Tiada yang tahu
Sentiasa terukir
Senyum di bibir
Lindungi perasaan
Di balik gurauan

Namun dari riak mata

Kudapat membaca

Ada garis keresahan

Jiwa antara kita


Dalam gelak dan tawa

Hati terluka

Di dalam keriuhan
Engkau kesepian


Seperti engkau jua

Kukenal erti duka

Peritnya keyakinan
Dipersiakan
Seperti kau alami

Kutahu erti sepi

Mengharung kepahitan ini

Ohh sendiri

Setenang-tenang wajahmu

Tidak setenangmu

Tidak berdaya kau lindungi

Kehampaan ini

Dalam senyum tawaku
mereka tahu

Diriku kecundang dalam percintaan

fuhhhhhhhhhhhhh
penuh perasaan aku nyanyi
rase nak meleleh jer air mate ni
heheheheheh
terlebih2 aku ni kan
wellllllllllllll
u know me
k lahhhh

kepada cik PA
bace lah blog saya ni baik2
x best pun
tapi saya harap awak suke
dan terus membaca blog yang x seberapa ni

terimalah muka tuan blog yang tk berapa nak lawa ni
tp manis tetap ado kan
:P


pisttttttttttttt..........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)