Sunday, October 24, 2010

coklat ke chocolate

mane satu ek
coklat ke chocolate
mane2 pun boleh daaa
yang satu tu dalam BM yang satu lagi tu dalam BI
saje lah buat2 tanye

nampaknye mood aku dah semakin baik ni
malas dah aku nak pikir sal orang lain
baik aku pikir pasal sendiri jer
orang lain pun tak pikir pasal ko
soooo jangan sibuk2 hal orang cik saadah yerrrrr

ermmmm
aku sebenarnye nak kongsi ngan korang
pasal makanan
bukan makanan sangat lah
lebih kurang macam snek gitu
atau makanan ringan kot
sebab aku x reti nak kategorikan apa makanan ni
hahahahhhahah
boleh ker aku cakap macam tu
lantaklah..........

aku jarang hapdet sal makanan ni
jadi silalah jangan hairan ok
sekadar perkongsian semata2
hahahaha
tapi bukan bermakne aku bukan seorang pemakan
betul ke ayat tu???
aku sangatttttttttttttttttt gemar makanan
kalo tak...
x kan badan setambun macam ni kan
heheheh

korang suke makanan atau minuman berasaskan coklat tak
aku suke tau
bagi aku kalo kite makan atau minum bende yang berasakan coklat ni
tibe2 akan ade satu perasaan yang mendamaikan jer
pendek kate syokkkkkkkkk je kalo ko makan atau minum coklat ni
hilang segala stessssss yangb ade
heheheheh
lagipun coklat banyak kasiatnye ape..........

tapi ade jugak yang kate coklat ni menggemukkan
issskkkkk x der la weyyyy
ko jangan lah makan hari2
makan lah berpada2
kate nak lawa
harus pandai jaga pemakanan maaaaaaa
heheheheh

k aku nak tayang apa coklat yang aku suke


nilah minuman yang paling aku suke
kalo sehari tak minum macam tak bermakne jer hidup ni
hahahahaha
terlebih sudahhhhh
bayak khasiat tau minuman ni
nak kene bagitahu jugak ke
tak payah lah kot
better korang pegi kedai
beli,,,and then ko bace kat kotak tu
hahahahha

owhhhh ni pun bestttttttt
tapi sekarang ni macam payah jer nak jumpe susu coklat marigold ni
kalo minum ni time2 sejuk
wahhhhhhhhhhhhh syorgaaaa rasenye
over2....aku neh
ais krim ni pun aku soke
selalu kalo berhenti mane2 stesen minyak aku beli ni
x cukup satu dua aku beli tau
hahahahah
best lah wehhh
korang pernah try tak
gambar diatas sekadar hiasan k
dahlah tulisan siam
x suke............

haaaaaaaaaaaa
yang ni walaupun ropenye hudosssss
tapi rasenye memang tip top weyyyyyyy
nak2 lagi kalo mak aku yang buat
perghhhhhh kalah chef wan u
hahahahha
betullll lah
sapa yang dah rase air tangan mak aku tau lah
takkan aku nak tipu plak
Allah marah
:P

ni lagi satu
tapi yang ni bukan selalu lah
kadang2 kalo berkesempatan jer aku makan
tapi aku suke
mane boleh hari2 nak makan mende alah no
kan gigi ko rosak
tambah kolestrol lagi
yang penting kalo hari2 beli
habis lah duit ko
hahahahahahahahhaha
boleh plak kau cakap macam tu kan hahahahah

tu lah coklat2 kesayangan saya kawan2 semua
tapi tak bermakna makanan atau minuman lain saya tak suke
tapi kesukaan saya diatas harus diutamakan
heheheheh
saya makan semua bende lah
tolak bende2 yang xleh makan jer saya x makan
tapi kawan saya selalu kate saya cerewet dan memilih makan
betul kerrrrr

ermmmmmmmmm
kompius saya....
memilih harusssssssssss kan...
hahahahhaa

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)