Monday, October 4, 2010

kebosanan

aku tak tahu lah apa nak jadi kat aku ni
hahahahhaa
macam ade masalah besar je bunyikan..kan...

tak delah..aku kebosanan lah hari ni kawan2 semua
x de cerita yang menarik nak dikongsi
sebenarnya banyak cerita nak dokongsi
tapi disebabkan beberapa sebab tu
maka terpaksalah aku bekukan jer cerita tu dulu yer

huhhhhhhhhhhhh
nampaknye impian aku nak jadi blogger tegar agak tidak kesampaian
sobsobsobsob
ni bunyinye macam orang dah hilang semangat ni
yelah...
kalo blogger tegar hari2 mesti ade cerita nak kongsi
tapi aku..................
sambil mate kelip2
mengharapkan belas ehsan
hahahahaha......
Ya ampun apa sudah jadi ni

dulu beriyer2
berkobar2 nak ade blog macam ceeramoon n kasih aleeya n kasih amani
tapi skarang macam dah putus asa plakkkkk
wake up...wake up........

hehehehe
jangan wisau semua
aku macam biasa lah
selalu jer dalam mood tidak menentu
kalah orang datang bulan kan
ari ni aku cakap aku dah putus asa
ko tengok lah esok lusa
semangat die lain macam jer

sesungguhnya saya berada dalam kecelaruan minda
hahahahaha
budusssssssssssssssss jer aku rasa
hahahaha

kecelaruannnnnnnnnnnn yang berpanjangan hahahaha


dah lama tak buat keje2 giler macam ni
rinnnnnnduuuuuuuuuuuuuuunyeeeeeeeeee
ehhhhh bukan ke selalu macam ni
dasar pelupa jugak aku ni
hahaha

dan yang sebenarnya......
aku adalah dalam mood boring sekarang

gambar2 diatas adalah langsung tidak ade kene mengena dengan cerita ni ok
sekadar penghias entry ni jer
hahahah

maaf lahhhh
suda terlebih sudahhhhhhhhhhhh

ok bye2

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)