Wednesday, October 27, 2010

hepi birthday girlssssssss

owhhhh
mahu macam mane dulu ni ek
ermmmmm
opsssssssssss sebelum terlupe
assalamualaikum semua
selamat pagi
aikkkk macam mood ok je pagi ni kan
hehehehehe
apa barang nak moody2 pagi2 ni kan
keceriaan harus diutamakan kan..kan..kan

kite nyanyi lagi hepi birthday nak
birthday saper???
ololololo....
birthday kakak kesayangan aku
lain mak lain ayah
heheheheh
k,,,nyanyi same2 tau
lagu biase2 dah ler

aku nyanyi
korang ekut tau
ok

hepi beday to u
hepi berday to u
hepi berday to alonggggggggggg
hepiiiiiiiiiiii berrrrrday to alongggggggggggg
hahahahaha
k...dah2...sore aku x sedap

ari ni 27.10.10
ari lahir member sekerja aku
aka along...
korang dah kenal kan
berday yang ke berapa?
kene gak ke bagitahu
korang tanye tuan punye badan lah ehhh

pejam celik pejam celik
dah setahun aku kenal rapat ngan along ni
dulu kenal gitu2 jer
kalo jumpe pun x kuase nak tegur
hahahaha
ehhhh penah jumpe ke
name jer dok sekampung
tapi siyessssssss jarang jumpe
tapi aku tahu lah kewujudan along ni
hahahahahaha

setahun ni jugak
dah banyak aku belajar macam2 perkara ngan die ni
die pun dah bawak aku ke merata2
merata2 die heret aku tau
ehhhh koramg jangan pikir bukan2 tau
maksud aku dalam kerja lah
sampai sekarang ni
aku dah ramai kenal orang
mekasih banyak longgggg

bagi aku along ni seorang yang sangat baik
yelah,,,aku kan x der kakak
jadi aku nak anggap je lah die kakak aku
boleh kan long
sejak kenal die ni
die lah tempat aku mengadu
tempat aku mintak tolong
dah banyak sangat die tolong aku
start aku nak gi interbiew keje ni lagi
boleh die bawak aku pegi interbiew tu
dah lah die offer aku keje ni
pastu tolong selesaikan segala resume
surat2 menyurat aku tu
ermmmm banyak jasa budak along ni ngan aku tau
dah x tau nak balas camner dah

ehhhh saya cakap betul ni tau
x der langsung niat nak bodek ke ape ke
apa yang saya tulis ikhlas dari hati nurani saya tau
jangan pikir yang bukan2 tau

tapi dalam kebaikan tu
ade gak yang saya tak suke tentang die ni
ermmmmm ape yer
yesssss saya egat dah
die ni seorang yang panas baran tau
tapi baran hangat2 tahi ayam jer
kejap jer die marah
pastu lame2 ok lah
hehehehehe
dah masak sangat dah perangai die yang satu tu
kadang2 mulut jer lebih
padahal hati lain
hahahahaha

lagiiii ape yer yang saya x suke tentang along ni ek
owhhhhh die ni suke pakse saya nyanyi k
dari saya x pandai karok
sampai lah saya pandai
die ni lah selalu pakse2 saya tau
hahahahahaha
lawokkkksssssss tul lah kalo egat balik time first time aku karok

ermmmm
budak along ni suke gak perli2 saya
perli ape????
perli sebab saya tak suke makan sayur
selalu die perli tau
saya bukan tak suke makan sayur
tapi kurang suke
lain maknenye tu kan
:p

satu lagi yang saya tak suke sal along ni
die selalu wak memek muke hodoh kat saya
siap kuarkan gigi die yang x berapa nak jongan tu
hahahahaha
saya tahu die nak kenakan saya ngan budak tu
owhhhh sangat tak suke tau
bukan tak suke budak tu
tak suke die buat memek muke macam tu
rase nak cubit2 jer
hahahahahaha

ermmmmm
tulah serba sedikit tentang along saya
entry ni ni entry khas saya untuk along yer
sempena hari kelahiran die

tapi eleh along tu
gembira lah ko ari ni kan
gi sambut berday jauh2 dari saya
mentang2 dah ade kesayangan sekarang ni
saya awok tinggalkan
huhuhuhuhu

ehhhhh saya x kisah lah
saya bahagia kalo awak bahagia
dari dulu saya selalu kate kan
ade hikmah dari semua yang terjadi dalam hidup awak selama ni kan
saya harap "budak " tu yang terakhir dalam hidup awak long
buatlah keputusan yang terbaik
saya nak tengok awak bahagia
saya akan tolong awak selagi saya mampu
tu janji saya sebagai seorang kawan

ehhhhhhhhhhhhh
kenapa tibe2 rase macam nak nangis plak
patutnye along yang nangis kan
haahahahaha
aku macam biasa ah
baru sedih sikit
terus ade drama air mate
nyammmpahhhhh

ishhhh x suke ayat tu
apa kes nak nyampah2 plak ni

k lah sempena hari lahir along ni
saya harap awak panjang umur
dimurahkan rezeki
dipermudahkan jodoh
dan dipermudahkan segala urusan
dunia dan akhirat
amin.........

terimalah gambar birthday girl pada hari ni


budak mate bulat
hepi berday long
muahmuahssssss

ni saya siap bagi hadiah cake katak lagi kat awak
harap2 awak suke
awak kan suke katak
ahahahhahahah

ok
sekian sahaja untuk pagi ni
kalo aku terlebih rajin kang
tunggulah cerita lain yang akan datang
hehehehehe

pisssssssssstttttttttttt.........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)