Tuesday, October 5, 2010

batu buruk beach resort

haaaaaaaaaaa
sekian lame aku menanti untuk update sal kursus kat bbbr
ohhhh bbbr tu adalag singkatan bagi batu buruk beach resort
heheheh,,,
aku kene attend kursus dua hari sajork
jadi.... x der lah rase tekanan sangat kan
hehehehe....
padahal bukan kursus yang berat2 pun
just macam perjumpaan ngan pihak pengurusan macam gitu lah

tapi tetap ade pengisian nye ok
ade banyak gak teguran dan nasihat daripada pihak pengurusan
siap ade ugutann tu hahahaha
bukan ugutan tau....
aku saja je cakap macam tu
sebenarnye aku yang takut...
aikkk bunyi macam pernah buat silap jer
nononono
aku baik ape
berdisiplin lagi tu.......

owh sebelum terlupe ye
malam tu diadakan jamuan raya
korang nak tahu.....
aku nyanyi lagu raya
xpernah dibuat dalam hidup aku ok
dengan lutut yang terketar2
aku nyanyi gak
akhirnyaaaaaa berjaya
yeeaaaaayyyyyyyyyyy
hahahah...tu pun berduet ngan along

ade ke patut mak aku tak caya bilaa aku citer aku nyanyi
bleh mak aku cakap
lebih kurang macam ni lah dialog aku ngan mak aku petang aku balik tu

aku: mok,,,tahu dok kak nyanyi malam,,,nyanyi lagu siti lagi,,,tapi ketor lutut2 mok

kak memang panggilan manja aku kat umah yer,,,

mok: ermm ye dok,,,bakpe dok tepon mok biar mok nyanyi

boleh mak aku cakap macam tu
hahahaha
mak aku ni pun kuat karok time kenduri kawin k

aku: sungguh ah, egat orang dok reti ke

mak: ehhh...panda ke mu nyanyi kak,,,suare dok berlagu langsung,,plok tu lagu siti,tinggi tu

arghhhhhhhhhhhhh
langsung x membina ok
aku tahu lah suare aku memang x sedap
sobsobsobsobsob
sangat klako bile diegat balik sal mak aku neh

ni gambar petang kat batu buruk
masa ni baru lepas kene lecture
terima jelah
dah memang betul apa yang bos kate
kat batu buruk petang2 ade kuda
jadi sesapa yang rase nak naik kuda
datanglah ke pantai batu buruk
kasi promo sikit


kebetulan kak su n her pamily pun ade kat bb,,jadi colling2 n jumpe. kate sari x jumpe rindu
hahahaha


saya sangat soke gambar diatas,,,u see mamat,,aku rase die sangat ensem time ni
hahahaha
mat.......aku eklas tau
dengan spek mate itam tu
dah macam kat putrajaya dah rasenye
huhuhu
seharusnya gambar tuan blog yang tak berapa nak jelita,,

tetapi suwitttttttt tetap ade
hahaha
alamak puji diri snediri lagi
wekssssssssss.....
layan lah segala gambar yang aku tempek ni
korang tengok
semua orang gelak kan aku time nyanyi
nampak sangat sore x sedap kan
xpe x sedap pun xpe
janji ko spoting malam tu
orang lain ade ke volunteer nak naik pentas
hahahaha...nasib aku ngan along ade

sambil angkat2 kening
tanda berlagak
hahahaha
ngan tuan pengarah UPMN


gambar kat bawah ni plak time bengkel
aku letak sikit je gambar time kursus
sebab memang x ambik banyak sangat gambar time tu
time bengkel ni lagi kelakar
ade ke patut bos aku cakap
yang nyanyi semalam x yah bentang
boleh??????????????
gummmmmmmbiraaaaaaaaaaa aku dibuatnya kawan2 oiiiii
bartuah nasib badan
dan kami sememangnya selalu bertiga
sebenarnya berempat
tapiiiiiii,,,mamat kan malu nak ambik gambar ngan kami time kursus
jadi kami kene lah bertiga

tu ajelah cerita kursus kami
menarik tak
sebenarnya da lagi
tapi tak perlulah bercerita disini
biar aku ngan orang2 yang tahu je tahu

kate rahsia kerajaan.........

c u!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)