Sunday, October 24, 2010

ikut mood

ermmmm
aku kan kalo mood x berapa nak betul
selalu je mempengaruhi keadaan
maksud aku aku akan jadi tak berapa betul jugak arrrr
kalo aku sedih maknya ari tu memang aku tak ceria
mulut pun kompen muncung je
muka manis, yang sering dihurung semut pun :P dah jadi kelat
kate2 yang 1000 patah pun jadi x de patah langsung
begitulah gambarannya kalo aku x ceria

cer kalo aku hepi
muke kembang macam dipam2 jer
senyum plak kompen ke telinga
kata2???? x yah nak cakap arrr
volumenye kompen yang paling tinggi levelnye
ketawa mesti sampai kuar2 air mata la
hehehehehe

ehhhhh
korang macam maner ek
mesti macam aku gak kan

sooo aku x nak cakap banyak
oleh kerana mood mempengaruhi segalanya
maka lagu yang aku dengar pun berdasarkan mood jugak ok
makanye lagu aku hari ini ialah
lagu mohon diri daripada shima
x de lagi lagu kak melah ram tu k
sila layan..........

Izinkan aku mengetuk hatimu
Meleraikan rasa kasih
Yang masih tersirat
Kerna itu kau membisu
Sehingga ku tertunduk malu
Mengapakah engkau begitu

Biarkan aku di sini
Mencari cari arah ku yang pasti
Biarlah cinta ku ini
Tak perlu kau peduli
Tak perlu kau menambah sakit hati

Pergilah kau dari sisi
Tak ingin kau kan kembali
Biarlah ku meratapi
Kepedihan hati ini
Cintamu bagiku
Bagaikan sepasang baju
Hanya menambah pilu

Tak ingin lagi ku menanti
Untuk darimu kembali
Menyusun jari
Memohonkan simpati
Aku sedar kini
Cintamu hanyalah pelangi
Tiba mentari
Hilang lah seri

banyak maknenye lagu ni bagi aku
makne mengikut versi yang aku paham lah
x kesah kalo korang nak paham lagu mane pun
mengikut versi dan kefahaman masing2
heheheheh

opsssss sori
update x bergambar
update juga mengikut mood
hehehehe :P

piiiisssstttttt no war

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)