Sunday, October 31, 2010

kalah atau mengalah

ermmmm
macam mane aku nak kate yer
korang rase kalo kite mengalah ok tak
maksud aku konon2 lah ni
konon jer tau...
:p

ko ade selisih faham sikit lah ngan orang
pastu ambik mase gak nak berbaik
n then korang rase better aku mengalah ker camner
hurmmmm aku pun x pasti

tapi ikghlas dari hati nurani aku ni
aku nak mengalah jer
aku tahu aku orang yang macam mana kan
bukannye aku ni orang yang berlagak,,,degil,,sombong ke ape ke
jadi aku dah buat keputusan aku nak mengalah
aku nak mintak maaf kalo aku yang silap

bukan rugi pun kan
dan tak bermakna aku kalah kalo aku yang mengalah kan
aku nak letak keegoan tu kat tempat paling bawah
lagipun aku rase memang aku pun patut mengalah kan

ermmmm....
tapi yang paling aku tak tahu ni
bile aku nak mintak maaf ni
bile agak2nye masa yang sesuai ek

kadang2 datang gak pikiran jahat aku ni
macam2 aku pikir
kang kalo maaf aku tak diterima macam mane
kang kalo aku tegur die dulu
n then die buat derkkk je camner ek
macam2 dah aku pikir ni


-
?
-
?
-


okkkkkkkkkkkkk
tak nak pikir dah
yang penting aku kene tunaikan apa yang aku nak buat tu dulu
harap2 semuanya berjalan lancar
kepada orang2 tertentu
sila bagi sokongan yang tidak berbelah bagi untuk saya k

doakan SAYA dan DIE serta KITE boleh macam dulu2 lagi

pissssssssssssttttttttt...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)